فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

دندونپزشکی

1392/11/4 2:48
نویسنده : مائده
277 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ساعت٨ صبح فاطمه یکتا رو گذاشتم خونه ی مامانم ورفتم دندون پزشکی بهم گفت که وضعیتت اورژانسیه و هر ٤ تا دندون عقلت رو باید بکشی منم با خوشحالی واسه ی ٢شنبه وقت گرفتم

ولی بعدش یادم اومد که ای بابا جمعه عقد عمو سعیدهتعجب

و من باید با صورت نصفه ورم کرده برم جشن .دقیقا همین شکلیسبز

امیدوارم که تا اون روز ورمش بره

دوستان کسی جراحی دندون کرده؟تا چند روز ورم داره؟

آخه به زور وقت گرفتم.نمیتونم کنسلش کنم.

خالمم ظهر اومد پیشم که فاطمه یکتا رو ببینه منم همه لباسایی رو که واسه عقد سعید و عید و... خریدم جلوش پوشیدم(این اخلاقم از بچه گیم بهم مونده همیشه لباس عیدامو قبل از عید هر کی می اومد خونمون بدو بدو نشونش میدادم و تا عید صبر نمیکردم ) خاله هم کلی تعریف کرد و خیلی کیف داد.لبخند

امروز فاطمه یکتا با رورواکش حدود ٣متر رفت جلو و من کلی ذوق کردم و خیلی هم بامزه یه کلمات نا مفهومی رو از صبح تا حالا داره میگه مثل: ااااتا.اده.تا تا تا. اتا رو خیلی میگه

من هم ذوق میکردم و به باباش میگفتم نگاه کن انگار داره اسمشو میگه.

شوهر جان:اسمش فاطمس.عصبانی

در کل نقلی جونم امروز خیلی رو به راه نبود از عصری اسهال(ببخشید انقد صریح میگم واسه ی

ما مامانا یکم عادی شده) و استفراغ داشت و اصلا فرنی نخورد.نق نق هم میکردناراحت

جیگرم کباب شد و همش میگفتم: خدا کشتم مامان تو چت شده آخهنگران(با مقداری آه و سوز مادرانه)

"خدا کشتم "اصطلاح مامانم بود که وقتی که ما بلایی سرمون می اومد و

از ته دلش غصه میخورد بی اختیار می اومد سر زبونش

خب طبیعتا ما هم یاد گرفتیم دیگه!!!!

من ٢ روزه به خاطر عفونت لثم دارم آنتی بیوتیک میخورم.

یعنی ممکنه به خاطر اون باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله فاطمه
4 بهمن 92 11:15
مائده تو رو خدا یه وا ان یکادی برا بچم اول صفحش بذار
خاله ستاره
4 بهمن 92 20:02
مائده من دندون عقل جراحي كردم چند روزي ورم داشت و البته درد، بذار يه وقت مناسب درضمن منم با نظر خاله فاطمه موافقم
مائده
پاسخ
خیلی ممنون ستاره جون راست میگی شاید وقت دندونئزشکی رو بزارم واسه بعد آخه خیلی از کاراممم مونده اشلا نمیرسم.تازه سهشنبش هم یه مهمونی مهم دعوتیم از طرفی میترسم دیگه بهم وقت نده
خاله مریم
5 بهمن 92 13:15
انشالله حال دخملی زودی خوب شه. محمدحسین هم چند روزه یه کم ناخوشه.
مائده
پاسخ
وای راست میگی مریم!!!!!!!!!! عزیزم آخه چرا؟ بچه به این خوبی وآرومی. یعنی الان 2روزه فاطمه یکتا جونم ناآروم شده مامانم میگه شاید داره دندون درمیاره ولی من میگم زوده.