فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

نی نی نقلی من و بابا

نرم نرمک میرسد اینک بهار....

1392/12/29 1:22
نویسنده : مائده
284 بازدید
اشتراک گذاری

نرم نرمک میرسد اینک بهار

خوش به حال روزگار....

والبته خوش به حال ما

دوستان و خانواده و عزیزانم عیدتون مبارک

برای همتون خوشبختی و شاد کامی و موفقیت و عاقبت بخیری رو در سال جدید آرزو میکنملبخند

فردا عیده

چه قدر زود گذشت

پارسال همش به همین لحظاتی که الان دارم سپری میکنم فکر میکردم همش میگفتم

سال دیگه این موقع بچم بغلمه

چه شکلیه........

چی تنش کنم واسه عید و....

خدایا شکرت که امسال نقلی نازم به سلامتی به دنیا اومد و امیدم نا امید نشد و رویاهام به حقیقت پیوست

خیییییییییییلی دوستت دارم

مامان بابام و محمد مهدی و معصومه خواهر و آقا مهدی طاها عشقم امشب رسیدن اصفهان ولی ما فردا صبح میریم پیششون

معصومه گفت فردا صبح بریم نقش جهان

وای که من عاشق میدون نقش جهان اصفهانم

امروز جایی نرفتیم و تمام طول روز رو در خانه ی مادر شوهر جان به سر میبردیم

دستش درد نکنه

واسه نقلی غذاهای خوشمزه میپزه

کاری که مامان زرنگش نمیکنه

خیییلی هم دوسش داره

مخصوصا اون حرکت ناز کردنشو....

عکس ناز کردنش رو میذارم.

یه اتفاق خوب دیگه

مقاله ی شوهر جان بالاخره تموم شدهورا

خییلی تلاش کردیم که از ناز کردنش عکس بگیریم ولی آخرش عکسش تار شد

برم بخوابم که فردا کلییییییی کار داریم.هورا

پی نوشت:

شوهر جان یک عدد آیپد ایر برام خریده

خوب و وخوشگله ولی خییلی بلد نیستم باهاش کار کنم با محیط مک آشنام ولی این فرق میکنه!!!

یه مشکل دیگه هم اینه که به لپ تاپم وصل نمیشهناراحت(با اینکه لپ تاپم هم مکه)

یعنی من بلد نیستم وصلش کنم

نرم افزاراش هم راحت گیر نمیان

حالا عیدی هم همه جا بستس ما هم پا شدیم اومدیم اصفهان دستمون به جایی بند نیست

دوستان اپل دار راهنمایی لطفا....

پی نوشت 2:این پست آخرین پست امساله..........

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان درسا
29 اسفند 92 1:39
مائده جونم و نقلی ناناز سال نو مبارک
خاله بگم
6 فروردین 93 8:43
وای وای دلم ضعف رفت خاله... یعنی همش یادش میوفتم فشارم میوفته.... قربون ناز کردنت برم که مثل احترام گذاشتن ژاپنی هاست...