فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

نی نی نقلی من و بابا

چه عروس خوشملی...

1392/12/22 2:37
نویسنده : مائده
629 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تصمیم گرفتم به مناسبت دومین سالگرد ازدواجمون که البته شنبس لباس عروسم رو بپوشم و یک عکس خانوادگی بگیریم.

به پیشنهاد مامانم نن نقلی هم لباس عروس کردم.

امروز سالروز اولین باریه که شوهر جان رو دیدم

توی دفتر نهاد رهبری دانشگاه بود

عجب روزی بود اونروز....

من از سفر مشهدی که با فاطمه خواهر و 2تا از دوستام رفته بودم داشتم بر میگشتم ساعت 3 با شوهر جان(آقای خواستگار) قرار داشتم

قرار بود ساعت 12 ظهر تهران باشیم ولی قطارمون از اون درب وداغونا بود که با خر و الاغ و شتر برابری میکرد....

تمام راه استرس داشتم

وقتی دیدمش خوشحال شدم همون لحظه جوابم مثبت بود

تمام امروز صحنه هاش برام تداعی میشد

 

لباس عروسیم  به زووووووووور تنم رفت

تاجم هم گم شده بود

تازه فاطمه یکتا هم که همینجوری آروم ننشست تا من آماده بشم

گریه کرد

شیر خواست

خوابش میمومد و...

خلاصه عروسی بودم درب و داغون...

اینم از عروس خانوم کوچولو که از عروس خانوم بزرگ خیییلی خوشگلتر شده بود و باباش بیشتر ذوقشو میکرد....

 

ایشالا عروسیت گل کوچولوی مامان....

پ ن 1: امشب بالاخره عملیات کادو به پایان رسید و انشالا در شب سالگرد تقدیم میشود...

پ ن 2:این لباس عروس رو وقتی باردار بودم بابام برای نقلی خرید و مدت طولانی به دیوار حال آویزون بود ومامانمینا ذوقش رو میکردن...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

دایی محمدمهدی
22 اسفند 92 19:05
خیلی خوشگل شدی دایی
مائده
پاسخ
الهی فدات بشم داداش جونم که میای و واسه من نظر میذاری قربون قد و بالات برم
rivaaan
22 اسفند 92 23:49
انشالله سالهااین روزاجشن بگیری..... و صد انشالله این روزرا برای نقلی عزیزی ببینی..
مائده
پاسخ
خییلی ممنون عزیزم انشالله به زودی عروسیه شما
خاله ستاره
23 اسفند 92 0:27
قربون اين عروس فسقلي بشم من، ايشالا عروسي خودش بشه يه بار ديگه سالگرد ازدواجتون مبارك، ايشالا خيلي خوشبخت وشاد در كنار بچه هاي صالح زندگي كنيد
خاله فاطمه
23 اسفند 92 11:26
ماشالا عزیز دلم خیلی خیلی خوشکل شده عروووسکککککخاله بخورمت جیگر دلم برات تنگ شده عزیزمممم
خاله فاطمه
23 اسفند 92 11:39
راستی خواهرا دستتون درد نکنه خیلی خوش گذشت تصمیم گرفتم هرهفته اسباب کشی کنم.................
مائده
پاسخ
خوبه منم تیپ میزنم میام آبروت روپیش خونواده ی شوهرت میبرم خوبه
خاله بگم
24 اسفند 92 7:19
به قول شوهر جان کاش زود صاحبخونه بیرونتون کنه باز اسباب کشی داشته باشیم البته برید خونه خودتون به من و مائده که خیییییییلی خوش گذشت.کلی کثیف کاری کردیم و جایزه گرفتیم و کلی خوردیم و برگشتیم...
خاله بگم
24 اسفند 92 7:21
یعنی خاله قربونت بره.اصلا باورم نمیشه این لباس عروس همونه که به دیوار آویزون بود!!!!!! خییییییییلی خوشگل تره
مامان درسا
24 اسفند 92 14:19
سلام عزيز خاله ،نقلي جونم خيلي لباب عروس به شما مياد . شدي يك نقل خوردني . دوست خوبم مبارك باشه . اميدوارم هميشه شاد باشي.
مائده
پاسخ
خييييلي ممنون خاله جون مهربون انشأ لله كه شما هم هميشه شاد باشيد
ساراخواهر
25 اسفند 92 7:24
ماشالا چه نازي خاله، چقدر ملوسي تو آخه...
مائده
پاسخ
دلم برات تنك شده خواهر اخه إمسال هم نمياييم اهواز
خاله مریم
25 اسفند 92 18:40
سالگرد عروسیتون مبارک. انشالله عروسی این عروس کوچولو
مائده
پاسخ
خيلي ممنون عزيزم