فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

نی نی نقلی من و بابا

دندونپزشکی2

1392/12/20 2:24
نویسنده : مائده
232 بازدید
اشتراک گذاری

صبح نقلی رو گذاشتم پیش مامانینا و رفتم دکتر

گفت که چون شیر میدادی داروهایی که برای این عمل میدن رو نتونستم بهت بدم واسه همین هنوز انقدر درد داری و خوب نشدی

داروهای لازم رو بهم داد و گفت تا یک هفته شیر نده!!!!!!!!!!!تعجبتعجب

من به حرفش گوش نمیدم

نقلی به شیر عادت داره چی بخوره بچم!!!!!!!!!!

بعدش هم رفتم آرایشگاه و خرید مژه

یه جایزه برای خودم به خاطر اینکه یه هفته سخن چینی نکردم خریدم البته موقعیت سخن چینی هم پیش نیومد ولی خب به خودم قول جایزه رو داده بودمنیشخند

 

فردا اسباب کشی خواهر فاطمس ومن خییلی دلم میخواد برم کمکش ولی نقلی و دست دردم نمیذارن

افسوس

البته خدا رو شکر بهتر شدم امروز به برکت وجود مامان بابا جونم که نقلی رو برام نگه داشتن استراحت کردم  و الان تن دردم خییلی بهتر شده و نقلی رو میتونم بغل کنم.

نقلی خییلی پر جنب و جوش تر شده و یه وقتایی حس میکنم از پسش بر نمیام.

 

 

تو این عکسه قیافش خییلی گوگلی مگولی و بامزه افتاده.

پی نوشت:

شوهر جان هنوز هم شبا با وحشت میپره و فکر میکنه که نقلی افتاده.

منم همش میگم ایناش اینجاس خوابه........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ساراخواهر
20 اسفند 92 7:21
واااااي نازي، چقدر ملوس افتاده، خودش ملوسه خوب ... انگار قبلا توي يه كارتوني بازي كرده كه اسمشو يادم نيست... وووووش
مائده
پاسخ
باباش هم همین رو میگه میگه شبیه شخصیتای کارتونیه
خاله بگم
20 اسفند 92 9:19
منم همش به خواهرم فکر میکنم. همسر جان بنا داره 5 شنبه برای کمک بره. ولی فکر میکنم دیگه کاری نمونده باشه چه میدونم.با بچه کوچیک و سر کار رفتن و دم عید که واسه مریضی هم مرخصی نمیدن و راه دور، واقعا نتونستیم به خواهر عزیزمون کمک کنیم. امیدوارم ما رو درک کنن. قربونش برم مامان می گفت لباس پوشوندن به فاطمه یکتا خیلی سخته از بس وول میخوره
مائده
پاسخ
آره خواهر خییلی وول وولی شده