فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

دست دست دس دسي

1392/12/27 16:07
نویسنده : مائده
305 بازدید
اشتراک گذاری

روزای دم عید خییییلی سریع میگذرن ....

منم قبل از اومدنمون به اصفهان همش داشتم بدو بدو کارامو میکردم

تا اینکه بالخره تموم شد و اومدیم.البته کلی چیز جا گذاشتم.

در بدو ورودمون نقلی به شدت ذوق زده شده بود

خیلی واسم جالب بود که بعد  تقریبا١ ماه و نیم انقدر خوب مامانینا رو شناخت

خیییلی هم ذوق زده و خوشحال بود

البته بعدش همش حالت تهوع داشت و مریض شدناراحت

خدارو شکر الان خوبه

دیشب هم رفتیم مهمونی خونه ی عمو ی شوهر جان و نقلی دوباره از رو تخت افتاد پایین

خیییییییییییلی گریه کردگریه

اینم از گلوله ی اشک نقلی که بند نمیومد.

بعد از تقریبا یک ساعت گریه خوابید و خدارو شکر وقتی بیدار شد بهتر بود و می خندید.

 

مامانم اینا و خواهر معصومه چهار شنبه شب میرسن اصفهان و من از این مسئله بسیااااااار خرسندم.

هوراهورا

راستش خییلی منتظر سورپرایز شوهر جان در شب سالگرد ازدواج  بودم ولی اتفاقی افتاد که دیگه هیچی برام مهم نبود

اصلا برام مهم نبود که شوهر جان چه جوری میخواد منو خوشحال کنه فقط می خواستم که باشه

خوب و سلامت باشه

دوست ندارم راجع بهش بگم چون دوباره اشکم در میاد(دو روزی گریه کردم)

فقط میتونم بگم که من با چشم گریون و کالسکه ای که نقلی توش بود دنبال شوهر جان توی راهرو های اورژانس بیمارستان بقیه الله بودیم......

خدارو شکر در آخر همه چیز به خیر گذشت...

خدایا شکرت

شیرین کاری های جدید نقلی واقعا بامزن:

پدر شوهر جان براش میخونه دست دست دس دسی

و نقلي هم دست ميزنه سرش رو مياره بايين و عشوه مياد خيلي ناز ميشه خودم از أين كأرش خييييلي خوشم مياد
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان درسا
27 اسفند 92 23:38
مائده جون امیدوارم همیشه هم شما وهم همسرتون سلامت باشید .چهارشنبه ی اخر سال هم بر ای نقلی جونم وهم برای پدر و مادر مهربونش مبارک.
مائده
پاسخ
خيلي ممنون مامان درسا جون انشالله كه خدا هميشه به همه سلامتي بده
خاله بگم
28 اسفند 92 7:35
انشالله صد سال کنار هم با شادی و سلامتی زندگی کنید و سایتون بالای سر یکتای بی همتا باشه... رئیس دنیاها فاطمه ی یکتا
rivaan
28 اسفند 92 10:29
خوش اومدید اصفهان ........... وای شما اومدید من رفتم ............. کاش میدیدمتون........... خوش بگذره خانمی..........