فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

مشغله جديد من

1397/6/29 2:29
نویسنده : مائده
503 بازدید
اشتراک گذاری

من اكنون يك مادر شاغل هستم.

همه جيز از اونجايي شروع شد كه احساس كردم هيچ مشغله فردي ندارم 

و همش دارم برا بجه ها و خونه كار ميكنم

اين خيلي حس بديه اينكه حس كني اصلن ديگه مال خودت نيستي 

ساعتي برا خودت نداري

با يكي از دوستام مطرح كردم

كفت به نوشتن و تحقيقات علاقه داري 

گفتم :بله خيلي  زياااد

٫فت بيا تو دفتر روزنامه

مطمينم كه سرديير از تو خوشش مياد

الان يك ماه و نيمه كه كارم رو شروع كردمدبير سرويس اقتصادي روزنامه شريف

عاليه خيلي دوسش دارمميخونم و ميخونم وميخونم

يادداشت ميكنم و يادداشت ميكنم و يادداشت ميكنم و در آخر متن تحليلي خودم رو مينويسم يه پا اقتصاد دان و بژوهشگر شدم برا خودم

خايا شكرت

امير علي يه كپل شيرين و بامزه و دوست داشتني ( از زبان مادرش)

فاطمه يكتا هم كه دختر نمونه خودمه از هفته ديگه ميره پيش ١....

اتفاق خوب ديكه اينكه

همسر جان هفته بيش به يك جلسه ملاقات خصوصي با حضرت آقا دعوت شد

آقاي خامنه اي كفته بودن كه خواهان ديدار با اين جوانان پر همت هستم

خيلي هيجان انكيز بود

همسر جان با بيست نفر از اعضاي بزوهشكده به جلسه رفتن

اونجا همسر كاراش رو براي آقا بازكو كرده بود

ايشان هم خوششون اومده بود و كفته بودن كه از اين به بعد شخصي براتون دعا ميكنم

به نظرم اين بزرگترين  دستاورد اون جلسه بود

دعاي حضرت آقا بشت سر همسر جان

خدايا شكرت

پسندها (3)

نظرات (0)