فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

مهمونی دوستانه

1392/11/4 1:22
نویسنده : مائده
269 بازدید
اشتراک گذاری

امشب رفتیم خونه آقا حامد و معصومه جون که آقا حامد هم اتاقی قدیم محمد امین بودن.

خیلی بهمون خوش گذشت و من با معصومه که صمیمی و مهربونه کلی حرف زدم.من عااااااااااااااشق مهمونی ام

فاطمه یکتا هم یه عالمه خندید و همکاری کرد(بر عکس دیشب که تو آتلیه یه ریز گریه کرد)

چند تا عکس جدید از فاطمه یکتا میزارم واسه خاله جونا:

اینجا داره با خوشحالی فرنی میخوره.

آدم جیگرش حال میاد وقتی بچش غذا میخوره

خدایا شکر

گفتم خیلی ناز میخوابه

اینم نقلی سوار بر روروکی که داداش طاها جونش بهش داده!!!!!

مرسی داداش طاهاماچ

اینم از بابای فاطمه یکتا که وقتی از سر کار میاد سرش رو میزاره رو پای دخترش و خستگیش رو در میکنه!!!!!!!!!!!

دخمل لوس بابایییییییییییییچشمک

پسندها (1)

نظرات (3)

خاله فاطمه
3 بهمن 92 10:28
ماشالاااااااا هزار ماشالا چشم کف پات خاله ه ه ه چرا تو با ما این کارو میکنی چرااااا
خاله ستاره
3 بهمن 92 15:54
عزيز جان اين عكسارو نذار گل دختر چشم مي خوره صدقه يادت نره
مائده
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم نظر لطفته چشم حتما
خاله ندا
5 بهمن 92 15:15
ای جانمممممم دوست دارم فاطمه یکتا رو بغلش کنم دوباره ه ه ه ه
مائده
پاسخ
خاله ندا جون بیا پیش فاطمه یکتا و مامانش. زود زود زود