فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

نی نی نقلی من و بابا

امتحااااااااان.....

1392/12/14 1:27
نویسنده : مائده
212 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم کی قراره عبرت بگیرم که درسامو نذارم واسه شب آخر امتحان!!!!!!!!!

الان ساعت ۱۲.۴۵ دقیقه نصفه شبه ومن خودمو کشتم فقط ۲ جلسه از کلاس درس تاریخمون رو که فردا امتحانش رو داریم خوندمخنثی

دارم از خستگی میمیرم چون نقلی دیشب نخوابیدمنم امروز کلاس قرآن داشتم و استراحت نکردم حالا تازه میخوام درس هم بخونم تصمیم گرفتم فردا برم بگم چون دندونمو عمل کردم نتونستم خوب درس بخونمدروغگو
البته واقعیتش هم همینه
ولی خب بهم نمیگن خبرت شنبه یکشنبه پس چی کار میکردی  تو که دوشنبه دندونت رو عمل کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چیییییی بگممممم؟؟؟؟

میگم که  کامل نخوندم دروغ هم نمیگم چون همین الان یه ۲۰ صفحه ای خوندم

راستش با تمام خستگیم انقدر مطالب جذاب بود که یکریز تا ۲۰ صفحه جلو رفتم بعد یهو بدن دردم رو احساس کردم

یه فکر پلید دیگه هم تو ذهنم وول وول میخوره

 

کلا برم خونه ی مامانمینا و کلاسامو نرمشیطان

کلاس حفظ قرآنمون خیییییلی عالی بود

خدایا شکرت

وسطش معلم خواست که یکی از بچه ها پاشه بره یه برگه ای رو واسه همه کپی کنه

منم داوطلبانه سریع رفتم و برگه رو بردم واحد تکثیر و کیفم رو باز کردم

دیدم کیف پولم رو خونه جا گذاشتم

واااااااای

چی کار کنم؟؟؟؟نگراننگراننگران

 

که زنگ زدم شوهر جان رو از دانشکدشون کشیدم بیرون

گفتم که برگه ها رو بگیره و بیاره پشت در کلاس تحویل من بده. 

نقلی رو هم بردم ولی دست شوهر جان بود

کلاسش بچه ور نمیداره.

 

این عکس آتلیه ای نقلیه که ازش چند تا چاپ کردم و به مامانا دادم.

 

 

پی نوشت:

ورم صورتم بیشتر شده و کاملا یه وری شدمسبز
از صبح خوردن ژلوفن رو به خاطر نقلی ترک کردم ولی عصر دردش خییییلی شدید شد و طاقت نیاوردم و دوباره خوردمافسوس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله بگم
14 اسفند 92 7:35
الاهی خواهرم... نگفتی تو کلاس قر آنتون چی درس میدن و از کجای قرآن شروع کردید. یه خلاصه ای بگو ما هم فیض ببریم. دندونت هم انشالله خوب میشه.
مائده
پاسخ
چشم خواهرم حتما دیدمت میگم چیا گفتن.
خاله ستاره
14 اسفند 92 9:15
عزیز دلم آفرین به تو که پر تلاشی مائده جون این دفعه رفتی حوزه بگو من ایشالا بعد عید کلاسا رو میام، متاسفانه این مدت نتونستم شرکت کنم. این عکس خیلی خوشگله. من عاشق این نقلیم. عکساشو به همه نشون دادم و البته براش آیه الکرسی خوندم
مائده
پاسخ
خیییلی ممنون گل دوستم لطف داری
خاله مریم
14 اسفند 92 16:45
خیلیییییی خوشگله عکسش
مائده
پاسخ
راستش مریم خودم اصلا راضی نبودم.
مهسا
14 اسفند 92 17:44
مرسی اومدید وب آبجیم این وبش هم هست angels-of-god.blogfa.com ولی وقت ندارم واسش مطلب بذارم! اونجاهم خواستید برید!
خاله فاطمه
14 اسفند 92 18:58
لطفا به خواهر من چیزی نگووووو کلا عاشقتم، خیلی باحالیییییی
مائده
پاسخ
منم عاشقتم خواهر گام
مامان درسا
15 اسفند 92 0:19
مائده جون نقلی توی عکس مثل فزشته ها افتاده.یه عالمه ببوسش