فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

نی نی نقلی من و بابا

آآآآآآ یییییییی دندونم....

1392/12/13 13:17
نویسنده : مائده
369 بازدید
اشتراک گذاری

آآآآآیییییی ....

درد میکنه از صبح همینجوری درد میکنه...

مامانمو میخواااااااام...گریه

صبح با شوهر جان و نقلی رفتم دندون عقلم رو جراحی کردم

قرار بود نقلی رو بذارم پیش مامانم ولی محمد مهدی جونم سرما خورده.

شوهر جان مجبور شد سر کار نره و بعد از عمل هم اومد خونه مراقب من باشه

خییلی بی حال شده بودم وسرم هم درد میکرد

دلم میخواست بخوابم

دکتر بهم گفت چون شیر میدی ژلوفن نخور یا اگه خوردی شیر نده..

مگه میشه بعد جراحی دندون ژلوفن نخورم

میمیرم از درد

منم گوش ندادم هم ژلوفن خوردم هم شیر دادم....

شوهر جان خیییلی خوب بلده مریض داری کنه..

اصلا آدم دلش می خواد همش مریض باشه

من خوابیده بودم تو تخت...

شوهر جان یکریز آبمیوه خنک می آورد

قرصامو سر ساعت میداد

سوپ واسم درست کرد

و ....

از همه بهتر نقلی از اتاق برد بیرون که بذاره من راحت بخوابم و استراحت کنم

وای که چه قدر کیف داد

مدتها بود اینجوری نخوابیده بودم

بدون بچه و راااااحت

منم نهایت استفاده رو کردم وخواااااااااابیدماااااااااخواب

(نمی دونم چرا وقتی ژلوفن می خورم گیج میشم و خوابم میبره)

شب هم خواهر معصومه شام دعوتمون کردخییییلی خوش گذشت...

طاها جونمم که  قربونش برم همش بازی و شادی میکرد. 

 

 

 

 

عاشششقشم!!!!!!

 

 

طاها گلم داره فلطمه یکتا رو میبوسهماچ

فاطمه یکتا روی صندلی طاها نشسته

چرا عکسش کجکی شد؟؟؟؟؟؟؟؟

سوال

صاف هم نمیشه!!!!!!

 

بعدا نوشت:

کل دیشب رو فاطمه یکتا هی بیدار شد و هی خوابید

خلاصه نذاشت درست بخوابم و اجازه نداد عکساشو همون دیشب بذارم.

از صبح تا حالا هم دارم پس لرزه های سوپی که دیروز شوهر جان پخته بود  رو از تو آشپزخونه جمع میکنم.

شوهر جان  برای درست کردن سوپ یه عاااااااااالمه ظرف کثیف کرده!!!!!!!!!!!!

اشکال نداره بازم دستش درد نکنه!!!

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله بگم
13 اسفند 92 7:42
ممنون خواهرای خوبم. دیشب خیلی خیلی به ما خوش گذشت.امیدوارم بازم از این برنامه های با حال داشته باشیم.
ایران بوک شاپ
13 اسفند 92 8:05
کتاب بچه داری زیباست راهنمای کامل مراقبت از کودک از تولد تا مدرسه نویسنده/ مترجم: میریام استاپارد 584 صفحه - وزيري (گالينگور) شابک:0-78-6617-964-978 ناشر: معیار آنچه در این کتاب می خوانید : آخرین توصیه ها درباره مراقبت روزانه از کودک به اضافه پیشنهاداتی برای بهبود بهداشت جسمانی و روانی فرزندتان از هنگام تولد تا زمان مدرسه رفتن ، معرفی تفاوتهای نوزادان دختر و پسر و چگونگی برخورد با این تفاوتها ، بیان نکاتی در مورد مراقبت از نوزاد - تغذیه نوزاد( شیر خشک و شیر مادر،معرفی غذای های جامد اولیه برای نوزادان ، غذا خوردن کودکان به تنهایی ،معرفی نیازهایی غذایی در دوره های مختلف سنی ،کنترل وزن نوزادان ،معرفی برنامه های غذایی و...) - حمل نوزاد ، نحوه بغل کردن ، انواع ماساژ و ورزش کودکان و...، - پوشاک (انتخاب لباس مناسب ،لباس خواب برای نوزادان ،نحوه لباس پوشاندن به نوزادان و..) - حمام کردن و بهداشت( نحوه استحمام نوزادان با وان و اسفنج ، مراقبت از موها – ناخن ها – دندان ها و.. ، نحوه پوشک کردن نوزادان ، تمیز کردن وحفظ بهداشت نوزادان ) - خواب و بیداری کودکان ، نحوه خواباندن نوزاد ، دلیل گریه نوزادان و نحوه آرام کردن آنها و...) (لازم به ذکر است که اکثر بخش های کتاب مصور بوده و بیشتر مطالب آن به صورت تصویری توضیح داده اند.) علاوه بر این بیان نقش بازی و زندگی اجتماعی در رشد کودک ، بیان تاثیر خانواده بر رشد کودک ، بیان نیاز های خاص کودکان ، معرفی بیماری های شایع کودکان و نحوه برخورد با آنها و ده مطلب آموزنده دیگر از جمله مطالب این کتاب هستند. برای مشاهده کتاب به آدرس سایت مراجعه نمایید ...
ساراخواهر
13 اسفند 92 8:13
چقدر خوراكي بوديد ديشب، طاها و فاطمه يكتا... عزززززيزززززاي كوچيكم.
مائده
پاسخ
خییلی ممنون خواهر مههههههربونمون خوشحالم که دیشب دیدمت خیییییلی خوشحالم
مانی محیا
13 اسفند 92 8:47
خواهر نقلیتون خیلی بامزست خدا حفظش کنه
مائده
پاسخ
خییلی ممنون عزیزم چه بامزه منم به خواهرام میگم خواهر
خاله مریم
13 اسفند 92 16:20
انشالله همیشه به شادی باشی عزیزم
مائده
پاسخ
مرسی گلم دندوندرد و میگیییییی خونه ی خواهرم رو میگی آره عزیزم خییلی خوش گذشت