فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

اولین فست فود نقلی....

1392/12/7 1:11
نویسنده : مائده
289 بازدید
اشتراک گذاری

بعد ظهر زنگ در رو زدن  و دیدم خاله فاطمه جونه

هوراهوراهورا

چه سورپرایزی

یه بعد ظهر کسل کننده به یک مهمونی شاد و خوب تبدیل شد

خواهر جان گفتن که سر کارمون امروز زود تعطیلمون کردن و منم اومدم پیش شما چون دلم براتون تنگ شده بود.

دست خاله فاطمه مهربون درد نکنه که دلمون رو شاد کرد...فرشته

شبش هم همگی با هم رفتیم رستوران

من و شوهر جان و نقلی و خواهر معصومه و آقا مهدی و طاها و خواهر فاطمه و آقا امین و  مامانم و بابام و محمد مهدی .

شب تولد خواهر معصومه هم بود.

برای فاطمه یکتا سیب زمینی سفارش دادیم

خیییییلی بامزه میخورد.

اولین باره که تو رستوران مستقل میشینه و میخوره

دفعات قبل یا تو ساک حملش بود یا تو کرییرش خواب بود.

 

اولش چند تا سیب زمینی دادم دستش ولی چشش دنبال همشون بود.

 

 

نوش جونت عزیزکم.........

 

طاها گلمم خیلی آقا نشسته بود و میخورد.

ادای اخم کردن رو خیلی بامزه در میاره بعدش هم میخنده.

قربون اداهات برم خاله......

 

 

قربونتون برم عسلکای من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله بگم
7 اسفند 92 7:26
شب به یادماندنی بود. بالاخره با دیدن نقلی جونم حال خرابم بهتر شد. ممنون خواهر که این برنامه خوب رو چیدی.همیشه ازین کارا بکن خدا رو شکر به خاطر اینهمه لطفی که به همه ما داره.
مائده
پاسخ
خواهر گلم شماها همه ی زندگیه منید به منم خیییییلی خوش گذشت.
مامان مائده
7 اسفند 92 9:37
سلام الهی همه عاشق غذاهای فست فودن بخصوص این نقلی های بلا خدا حفظشون کنه بالاخره موهاشو بستی شیطون تر شده
مائده
پاسخ
آره موفق شدم به امید روزی که راحت موهاشو دو گوشی کنم.
پیشی و میشی
8 اسفند 92 21:11
ای خدا این نقلی چقده بامزه اسسسست نوش جونش سیب زمینی ها گوشت بشه بچسپه به لپاااااش خدا نگهش داره واست عزیزممم
مائده
پاسخ
خییییلی منون انشالله واسه ی شما
rivaaan
9 اسفند 92 16:40
به به نووووووش جونت عزیزم.... بهجمع فسفودیا خوش اومدی......... گوارای وجودتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت...........
مائده
پاسخ
ممنونم. از این مامان بابای قلنبه ی فست فود خور همین بچه عمل میاد
مامان درسا
10 اسفند 92 0:57
عزیز دلم /نوش جونت باشه خاله /شما خیلی ماهیا. منم باهات موافقم سیب زمینی سرخ کرده با یه عالمه سس / خیییییلی میچسبه /ولی شما سس نخور برات خوب نیس .
مائده
پاسخ
خیییلی ممنون حالا کوچیکه یکم دیگه بدون سس نمی خوره که!!!!!!
ساراخواهر
10 اسفند 92 13:22
عزيزاي دلم، فاطمه يكتاي نقلِ خاله ، طاهاي عزززززيز دلم، چه خوب كه عكساي دوتاتون بود! سلااااااام... چقدر خوب بود اين نوشته!!! چه حال خوبي بهم دادي خواهر جونم. اللهي كه هميشه جمعتون جمع...
مائده
پاسخ
خواااااااااهر گلم عزیزم خیییییلی خیلی خوشحالم کردی با نظراتت.