فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

شست خوشمزه ی من...

1392/11/20 1:12
نویسنده : مائده
293 بازدید
اشتراک گذاری

عزیییییزم خیلی خوشگل شستشو میخوره

باباش میگفت کثیفه و از دهنش در می اورد ولی من خوشم میومد و میگفتم چی کارش داری بزار بخوره.

در اینجا در حال تلاش برای خوردنه!!!

دو دستی گرفتتش که بکندش تو دهنش!!!

و در اینجا هم بالاخره موفق میشه بگیره و بخوردش.

نوش جانت عزیزکم!!!

وای بده منم بخورم همشو نخوری!!!!

 

اینجا هم خوشحال رو شکم باباش نشسته و کیف میکنه.خندهخندهخنده

 

اینجا هم نقل بودنش رو به نمایش گذاشته!!!

آخه تو چگده گشنگی

خوشگل من

خوشگل من

چگده گشنگی

از همه رنگی

بچه ی گشنگم

لپتو بکشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

❤خونه نمدی❤
20 بهمن 92 1:12
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به ما بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی خوشحال میشم خونه نمدی رو تو وبلاگ نی نیت لینک کنی با تشکر خونه نمدی
مامان مائده
20 بهمن 92 11:46
سلام الهی اتفاقا مائده من هم انگشت پاشو میخورد هنوزم بعضی وقتا میخوره روی ماهشو ببوس
مائده
پاسخ
خیلی بامزه میشن وقتی میخورن.
مامان ماهان نفسی
20 بهمن 92 14:03
وای عزیزم این چه گوله نمکه به نظرم اسم وبلاگشو عوض کن بزار گوله نمک اخر مزه خدایا این عکس کاربریش که دوستداشتم میتونستم انچنان گازی از اون لپاش میکردم که جغش بره هوا اخه مگه میشه یه بچه انقدر نمکی باشه پاشو پاشو زود زود براش اسپند دود کن
مائده
پاسخ
خییییییییلی ممنون از این همه محبت مامان ماهان نفسی. ماشالله پسر شما هم که خیلی خوردنی و نازه خدا حفظش کنه. من وبلاگ ماهان نفسی رو به اسم ماهان نفسی توی پیوندهام میزارم که هر روز بتونم ببینمش. این آقا پسر خوشمزه رو.
دایی محمد مهدی
21 بهمن 92 14:07
جیگره داییشه عکساش خیلی ناز شده
خاله فاطمه
22 بهمن 92 15:16
قربون داییش برم، داییشم خودش جیگر من
rivaan
1 اسفند 92 8:58
چقد این لباس بهش میاد.......ژستاش منا کشته....... دختر دخترتا چش میکنن..بده انقد عکسای با نمک میزاری
مائده
پاسخ
خیلی ممنون خواهرامم میگن ولی خب چون دوسش دارن میگن وگرنه این جوریا هم نیست دیگه انقد گفتن که پست ثابت رو یه وان یکاد گذاشتم