فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

آرزوهای مامان مائده

1392/11/19 18:26
نویسنده : مائده
528 بازدید
اشتراک گذاری

برقا رفت!!!!!!!!!!

منم داشتم یه فیلم جیم عشقولانه که مال دهه ی فجر بود میدیدم

ربطش هم به دهه ی فجر این بود که پسره که عاشق بود یه مبارز انقلابی بود.

همش با دختره حرف میزدن و میخندیدن و ... جشم تو جشم و ...

اونم جلوی داداش دختره!!!!!!!!

تازه دختره چادری هم بود

معمولا تو این فیلما از چادر به عنوان ابزاری برای عشوه گری بیشتر استفاده میشه!!!!!!!

واقعا قدیما انقد رااااااااحت و به قول خودمون اپن  مایند بودن!!!!!!!تعجب

همون بهتر که برقا رفت.

منم رفتم که یه چایی بزارم دیدم چایساز کار نمیکنه

اومدم آب بخورم دیدم آب سرد کنه یخچال کار نمیکنه

کتری جاهازمو پیدا کردم چایی بزارم

دیدم فندک گاز کار نمیکنه

اومدم تو اتاق دیدم بخاری برقی کار نمیکنه و اتاق یخ زده

اومدم پای لپ تاپم دیدم اینترنت کار نمیکنه

رفتم ظرفارو بشورم

دیدم آب خیییییییلی کم فشاره چون پمپ کار نمیکنه

اومدم کتاب بخونم دیدم نور خیییلی کمه

یعنی وقتی برقا میره باید بگیری بخوابی چون هیچ کار دیگه ای نمیشه کرد!!!

که البته نقلی نذاشت بخوابم.

امروز داشتم به بزرگی های نقلی فکر میکردم

خیلی وقتا بهش فکر میکنم.

یکی از آرزوهام اینه که نقلی خیلی مومن و با حجاب بشه

مثلا هم تیپ خاله فاطمه یا خاله معصومه یا خاله مریم و خاله ستاره.

میدونم توقع خییلی زیادی !!!!

چون خودمم نتونستم مثلشون باشم.

فقط تو رویاهام خودم رو اون شکلی میبینم

میگن بچه هاتون اون شکلی میشن که شما هستین نه اون شکلی که شما دلتون میخواد باشن.

چی کار کنم با این جمله!!!!

ولی من همیشه به رویاهام بها دادم

رویاها خییییییلی وقتا به واقعیت تبدیل میشن.

تو رویاهام فاطمه یکتا هم تیپ خاله مریم و خاله ستارس.

اگر هم دوست داشته باشه دلم میخواد علوم دینی بخونه.

(چون خودم تو حوزه خیییییلی بهم خوش میگذره)

توکل برخدا.سپردمش به خدا.اینجوری آرامش میگرم

فاطمه یکتا عزیزم

لطفا مومن و متین وبا حجاب  بشو

این بزرگترین آرزوی مامانته

با تشکر

مامان مائده

ببین دخترم از همین الان هم حجاب خیلی بهت میاد.

پا ورقی 1:

در حین نوشتن مطلب یک دسته از موهام توسط فاطمه یکتا کنده و روی صفحه ی کیبرد لپ تاپ ریخته شدتعجب

جیغم دراومد فاطمه یکتا هم زبونش رو اورد بیرون و زد زیر خندهنیشخند

پاورقی 2:

بالاخره با کبریت گاز رو روشن کردم و با قوری کتری چایی درست کردم

به به...

بفرمایید چای تازه دمخوشمزه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله فاطمه
19 بهمن 92 20:13
اتفاقا امروز داشتم در مورد این مسئله فکر میکردم مائده تو میتونی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی مطمئن باش خواهرممممممممممممممممممممم تو ایمانت واقعیه چون دلت عالیه یه قدم مونده
مائده
پاسخ
یک یا حسین دیگر خیییلی ممنون خواهرم انشالله که خدا کمکم کنه.
خاله فاطمه
19 بهمن 92 20:21
مائده پایه ای یه شب جمعه بریم پیش مامان تا صبح با مامان بیدار بمونیم فیلم ببینیم.................... چه حالی بکنیمممم
مائده
پاسخ
اجازه ی ما که دست آقامونه ببینم چی میشه؟ ولی آره خییلی خوش میگذره.
مامان مائده
19 بهمن 92 21:34
سلام انشالله که همینطوره آرزوی مادر پدر ها سعادت بچه هاشونه و تربیت فرزندان صالح
مائده
پاسخ
خییلی ممنون.انشالله که برا مائده گلی شما هم همینطور باشه.
خاله مریم
20 بهمن 92 1:18
نقلی خانوم چه محجبست... عزیزم این چه حرفیه! هممون کلی کار داریم تا انشان بشیم به قول خواهر فاطمه قلبت معرکست خدا حافظ همه ی نی نی ها باشه. انشالله همشون صالح باشند. واقعا ما تو این وانفسای امروز برای تربیت بچه هامون هیچ کاره ایم!!! خدا کمکمون کنه انشالله!
مائده
پاسخ
خییلی ممنون خاله مریم.واقعا خداحافظ نی نی هامون باشه ما هم که جز دعا کاری از دستمون بر نمیاد.
خاله مریم
20 بهمن 92 1:20
راستی در راستای نشر حجاب ، اینجانب هم پسر خودم رو روسری سر کن بار آوردم!! چون تو این سرمای شدید واقعا روسری جواب میده! بسیااااااااار روسری بهش میاد حالا انشالله سر فرصت عکسشو میذارم
مائده
پاسخ
عزیزم اون که ماشالله همه چی بهش میاد. حتما عکسشو بذاز. آقا پسر خوشگلمونو.
خاله ستاره
20 بهمن 92 10:40
فاطمه یکتا چون مامان ماهی مثل تو داره قطعا خیلی خیلی عالی تربیت میشه، من که کلام پس معرکه است. امیدوارم بچه هامون حسینی و زینبی بشن. اگه من پسر بزرگتر داشتم حتما عروسم می شد.
مائده
پاسخ
خیییلی ممنون خاله ستاره.این چه حرفیه من که دیگه شما رو میشناسم. انشالله انشالله با دعای خیر خاله جونا.