فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

قدم هاي اول نقلي!!!

1393/6/17 0:59
نویسنده : مائده
243 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم در تاريخ يازده شهريور در مشهد و در سن يك سال و يك ماه و سه روزگي  خودش  بدون اينكه دستش رو به جايي بگيره بلند ميشه و وايميسه

امروز رفتم خونه ي مامانمينا نقلي شب موقع شام هي از رو زمين بلند ميشد و واي ميستاد و مي گفت  اَدي يعني ( علي) و دو قدم راه ميرفت

يه وقتايي هم از بغل راه ميرفت كه خيلي باااامزه بود

يا علي گفتن موقع بلند شدن هم از مامانم ياد گرفت

 

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله یکتا
18 شهریور 93 8:08
قربونت برم که یا علی میگی... طاها فکر میکنه این یا علی هایی که ما میگیم منظورمون علی پسرعمشه هههه کوچیکتر بود یه بار بهش گفتم علی نگهدارت باشه گفت: نههههههههههههههه!!!! اونروز براش توضیح دادم که منظورمون حضرت علیه... با تعجب من رو نگاه میکرد و میگفت کیییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟ ابروهاش هم گره میکرد که یعنی دارم دقت می کنم. منم هی براش توضیح دادم حضرت علی امام اول ما شیعیان... بچم هم با دقت گوش میداد دوباره آخرش می پرسید کییییییییییییییی؟؟؟؟ خلاصه توضیحش واقعن سخت بود... گفتم یه آدم خیلی خوب که بچه ها رو دوست داره و ما و خدا خیلی دوستش داریم... باز می پرسید کیییییییییییییی؟ انتظار داشت ببرمش نشونش بدم... نمی خواستم مفهوم مردن رو براش توضیح بدم خلاصه اینکه بی خیال شدم تا بزرگتر بشه.