فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

شيطوني هاي نقلي

1393/6/17 1:11
نویسنده : مائده
236 بازدید
اشتراک گذاری

نقلي خانوم ياد گرفته كه ميره رو ميز توالت من و وسيله هام رو ميريزه بيرون

ديروز صبح ساعت هشت و نيم با يك سوزش شديييييد گلو و سردرد و تن درد و ....  با صداي نقلي خانوم از خواب بيدار شدم

و انقدر مريضي برده بودم و بي جون بودم كه نتونستم پا شم و خوابم برد و يك ربع ساعت بعد بلند شدم ديدم  به به

نقلي خانومرچي كار كرده

تعجب

رژگونه رو از رو ميز توالت برداشته و كااااملا پودرش كرده و به خودش و تمااااام نقاط رو تشكي تا جاي ممكن ماليده

برق از كلم پريد و شدم با اون حال مريضم تخت رو جارو برقي كشيدم و تميز كردم و..... 

جند وقت پيش هم خط چشم مايع رو برداشت و درش رو باز كرد و خوردش و ريخت رو لباسش

به هر حال ديروز ميز توالت رو از دست شيطوني ها( بهتره بگم خرابكاري ها)  ي دختر خانوم جمع كرديم

ديروز عصر دوباره دخترم رو برديم بيمارستان صارم 

از صبح اسهال شدييد گرفته بود و من با تن درد و مريضي يه بند در حال پوشك عوض كردن بودم

خلاصه ديروز اصلا روز خوبي نبود

ناشكري نميكنم بازم خدا رو هزار مرتبه شكر كه دكتر گفت چيزيش نيست و به احتمال زياد چيز كثيف گذاشته دهنش

كي بشه سن گذاشتم اجسام از دهنش بگذره  و من راحت بشم

پسندها (2)

نظرات (1)

خاله خانم
18 شهریور 93 8:11
بعید نیست این برون رویش هم به خاطر خوردن لوازم آرایش باشه... معلوم نیست چه کوفتی توشونه که آدم رغبت نمیکنه به پوستش بزنه بعد بچه ها میخورن.... خوب کاری کردی جمع کردی. انشالله حال جفتتون زود خوب بشه.واسه خودت آویشن دم کن که به سرفه نیفتی... با بابونه قاطی کنی و با هم دم کنی و با عسل بخوری عالی جواب میده