فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

روزهاي پاييزي

1393/7/28 1:51
نویسنده : مائده
278 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چرا تازگیا حس انجام دادن هیچ کاری رو ندارمغمگین

حتی آپ دیت کردن وبلاگ عزیزم 

شنیده بودم روزای بهار اینجوری کسل کننده و خواب آورن نمیدونم چرا پاییز هم اینطوری شده...

البته کارام رو میکنمااااا چون بالاخره باید انجامشون بدم ولی با بی حوصلگی...

از من بعیده...

جمعه ظهر با شوهر جان رفتیم پارک پیش خونمون و از هوااااای عالی و دو نفره ی پاییز زیبا لذت بردیم

هوا ابر و سایه  خنک درختا نیمه سبز و نیمه زرد...

ماکارونی هم برده بودمخندونک

ممممممم

فوق العاده بود

عصرش هم  با خواهرام رفتیم خونه ی دایی علی اینام و کلی بهمون خوش گذشت

امروز هم خونه مامانمینا بودم که عموم اینا هم بودن و با خواهرا و دختر عمو جونام دور همی کلی کیف کردیم

خدایا این روزا شاید کسل کننده باشن ولی قشنگن

چون به خاطر مهربونیای تو همه چیز خوبه

ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ستاره
29 مهر 93 17:13
مائده منم بعد از زایمان تنبل شدم و کارام هی می مونه همیشه خوش باشید