فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

هواي دونفره

1393/7/28 17:49
نویسنده : مائده
247 بازدید
اشتراک گذاری

عجب هواي دو نفره ي قشنگي

آدم دوست داره همينجوري بي خودي بره تو خيابونا راه بره

ولي من همش از پنجره ي اشبزخونه بيرون رو تماشا ميكنم و هواي خوب باروني رو استشمام ميكنم

دلم شمال ميخواد

واااي كاش مثل تو فيلما ميتونستيم بي خيال همه ي كاراي شوهر جان بزنيم و بريم شمال

امروز زنگ زدم به شوهر جان گفتم

بي خيال بد بياري   زنده باد اين عاشقانه

بيا بريم شمال

گفت خيييييلييييي عاشقياااااا!!!!!!!!!

من سه شنبه و جهارشنبه يه روز با رئيس جمهور و يه روز با رهبر قرار گذاشتن برامون از طرف بنياد ملي نخبگان بايد باشم و برمغمگین

و هزار تا جلسه و كار قرار ديگه.....

هميشه كه روياهاي طلايي آدم جامعه ي عمل نميپوشن.....

خلاصه شوهر جان اخرش دلش سوخت و گفت عصر ميام دنبالت بريم يه بستني بخوريم و اين شد شماااال زيباي ما تو اين هواي دونفره

هنوز هم نرفتيم

پا شم آماده بشم

پا ورقي:

رفتيم يه كافي شاپ و منم يه ميلك شيك آناناس خوردم

ممممممم

خوشمزه بود

فاطمه يكتا هم در تمااام مدت مثل يه عروسك آرووم تو بغل من نشسته بود

پسندها (1)

نظرات (0)