فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

مهمونيه بزرگ

1393/8/2 1:48
نویسنده : مائده
251 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز رفتم كلاس سيره و معارف زندكي سازكه خيلي هم عالي و مفيد بودن

فاطمه يكتا هم تو كلاسا قدم ميزد

والبته تو كلاس دوم به طرز عجيبي حدود چهل دقيقه با چند تا خودكار رنگي و يه تيكه كاغذ سرگرم شد

آخر كلاس رفتم و از استاد بابت اينكه فاطمه يكتا يه جاهايي نظم كلاس رو به هم زده عذر خواهي كردم كه استاد بامهربوني خنديد و گفت ما هم استفاده كرديم از حضور ايشون و لبخند گرمي تو صورت فاطمه يكتا زد

شب هم در بم مهمونيه شلووووغ خونه ي مامانم دعوت بوديم كه خاله هاي مامان هم بودن و البته خيييلي بهمون خوش گذشت

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان آویسا
3 آبان 93 8:01
خوش به حال خانوم كوچولو كه اينقدر طرفدار داره حتي اساتيد دانشگاه
مامان مریم
4 آبان 93 12:37
همیشه به مهمونی و گردش! من یک کشف بسیار مهم کردم: فاطمه یکتا و طاها هر دو بسیاااااااااار به خاله فاطمه شباهت دارند. اینطور نیست؟ اشتباه میکنم؟
مائده
پاسخ
چه جالب فاطمه يكتا رو خودم متوجه ميشم ولي طاها رو نه!!!