فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

نقلي خانومه نقاش

1393/8/4 15:40
نویسنده : مائده
215 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خانوممون نقاش شده!!!!!!

يعني عااااشق مداد رنگي و كاغذه هاتمام ديشب رو داشت خط خطي ميكرد و زير لب هم يه چيزايي ميگفت....

يه دو شه....

همينجوري اين جمله رو تكرار ميكرد

مداد رنگياش رو ميداد به من من هم براش گل  و دختر و... از اين جور چيزا ميكشيدم و اونم خيييلي استقبال نميكرد

تا اينكه واسش نوشتم ١ ٢ ٣ و گفتم يك دو سه

أنچنان ذوق زده شده بود كه نگو!!!!!!

هيچي ديگه كارم دراومد تا آخر شب هي مدادش رو ميداد بهم كه براش بنويسم يك دو سه و بعدش هم سعي ميكرد ادام رو دربياره....

واقعا كه عجيبه.....

من كه بچه بودم عاشق نقاشيه گل و دختر و خونه بودم نه عددهاي رياضي!!!!!!!

خب حالا البته خييلي هنوز كوچيكه....

امشب ميخوايييم بريم مراسم  عزاداري امام حسين در مسجد دانشگاه شريف

خدا كنه كه توفيق حاصل بشه و بريم....

ميگم بچه ها هم بايد حتما مشكي بپوشن

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوبه اين فرهنگ رو از كوچيكي بهشون ياد بديم ولي آخه نقلي لباس مشكي نداره!!!!

شوهر جان رفته براي اردوي كربلاي دانشگاه كه پياده روي هم داره واسه اربعين ثبت نام كرده

 يعني دارم از استرس ميميرماااااااااا

آخه با اين داعشياي وحشي تا شوهر جان بره و برگرده من روزي هزار بار سكته زدم.....

صبح به شوهر جان ميگفتم خطرناكه و نبايد بري و ..... ميخنديدااااا بعدش هم ميگفت مثل مشتي شدي تو فيلم معراجي ها!!!!!

حالا البته خدارو شكر قرعه كشي داره و ممكنه اسمش تو قرعه كشي در نياد

 

(خيييلي بد جنسم نه......)

 

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله فاطمه
5 آبان 93 19:29
عزیز دلم ماشالا، چه بامزه، کلا این این بچه همشیش با دیگران فرق میکنه، جیگر دلم ماشالا....