فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

آفرييييين...

1393/5/29 1:46
نویسنده : مائده
189 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز متوجه يه چيزي شدم

وقتي به فاطمه يكتا ميگم آفرين شروع به دست زدن ميكنه

بچه ها واقعا دنياي جالبي دارن امشب فاطمه يكتا رو با به قاشق مربا خوري كلييي سرگرم كردم اولش براش باقاشقه نمايش اجرا كردم كه كلي ميخنديد و كيف ميكرد بعدش هم ميزدم نُك قاشق ميپريد هوا نقلي هم قش قش ميخنديد

دندون بالايي سمت چپش هم دراومد  كه چهارمين دندون نقلي خانوممه

امروز با ستاره و ساجده كه هر دوشون به فاصله ي يك روز بچه دار شدن صحبت كردم و ني نيدار شدنشون رو تبريك گفتم

واي ياد روزاي اول به دنيا اومدن بچه افتادم كه واقعا سخخخخخته

البته ناشكري نميكنم نقلي خانوم يه عروسك آروم و مهربون بود كه فقط شير ميخورد و ميخوابيد ولي خب من تا حالا همچين مسئوليتي رو قبول نكرده بودم

مسئوليت بزرگ كردن و مراقبت از يه بچه

 

خدايا شكرت

پا ورقي

دارم درساي كلاساي مسجد  دانشگاه رو تازه ميخونم وااااقعا كه قشنگ و تكان دهندن و تلنگرهاي بسيار به جايي به آدم ميزنن دلم ميخواست چند تا حديثاش رو اينجا ميذاشتم

پسندها (3)

نظرات (1)

خاله اول
29 مرداد 93 8:11
خوب بذار خواهر. بذار ما هم استفاده کنیم