فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

شيرين ترين دختر دنيا

1393/5/13 1:04
نویسنده : مائده
260 بازدید
اشتراک گذاری

 فاطمه يكتا واسه من شيرين ترين دختر دنياست

خييييلي بامزه شده با اون دو تا دندونش

امروز سوار بر ماشينش كه خاله فيروزه كادوي تولدش بهش داده و وسيله ي حمل و نقلش تو خونست شده بود

كه من بهش گفتم بوق بزن مامان بوق بزن

منظورم بوق روي فرمون  بودكه با دستاي كوچيكش ميزنه روش و كيف ميكنه

بعد ديدم با دهن كوچيكش ميخنده و ميگه بيب بيب بيب

واااااي خودش صداي بوق در مي آورد انقدر بامزه بود كه من داشتم خودم رو ريز ريز ميكردمو انقدر جيغ زدم كه بچم مات و مبهوت مونده بود من رو نگاه ميكرد

 هر وقت چايي ميارم انگشتم رو ميذارم روي لبه ي ليوان و ميگم اووففه اوووفه

مثلا  ميخوام بهش ياد بدم كه چايي  داغه و نبايد بهش دست بزنه

ولي فكر كنم كه آموزشم به عكس بوده

چون تا سيني چايي رو ميبينه بدو بدو خودش رو ميرسونه و انگشتش رو ميذاره رو ليوانا و ميگه اوووف اوف

خلاصه فكر ميكنه كه بايد با ليوان چايي اين كار رو كرد

والبتها كلش رو ميكنه تو ليوان و بيشتر از ما چايي ميخوره

علاقه ي زيادي هم به بستني داره و هر چه قدر بستني بهش بدي همچنان دهنش رو باز ميكنه و استقبال ميكنه

يه وقتايي به اين فكر ميكنم كه چه قدر دلم براي ابن روزا و كپلكي هاش تنگ ميشه

پسندها (2)

نظرات (3)

خاله فاطمه
13 مرداد 93 22:54
فدات بشم عزیز دلم...... قلبم وایساد مائده، ترخدا این چیزا رو نگو، فکر قلب ما هم باش..
خاله ارشد
14 مرداد 93 8:01
یعنی دلم میخواد از صبح تا شب تو بغلم فشارت بدم خاله... جلوی ما که زیاد چیزی نمیگی ولی تعریف هاشم خیلی شیرینه
مامان مریم
15 مرداد 93 0:13
ای جان. دلم براش ضعف رفت. ببوسش!