فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

مهمونيه افطاري

1393/5/1 23:58
نویسنده : مائده
204 بازدید
اشتراک گذاری

چيزي به مهموني اي كه اتقدر منتظرش بودم نمونده

از فردا كارام رو شروع ميكنم

البته امشب هم يه كارايي ميكنم

اين شبا تا صبح پاي بند و بساط تولد فاطمه يكتا بيدار بودم

خييييلي خسته شده ولي واقعا كيف داشت انقدر كيف داشت كه دلم نميخواست بخوابم

دوست داشتم همش كار دستياي خوشگل تولد رو آماده كنم بالخره تموم شدن

خدا رو شكر خوشگل هم شدن

امروزه هم با شوهر جان رفتيم قنادي و گل فروشي براي كيك تولد و حلقه ي گل روي سر فاطمه يكتا بعدش هم رفتيم خونه ي خواهر معصومه جونم و كلللي انداختيمشون به زحمت واقعا خوش گذشت خدا هيچ وقت اين روزا رو از ما نگيره

از امشب تولد تعطيله و فقط بايد به فكر مهموني باشم

ساعت دوازده شبه و من شروع ميكنم به تميز كردن خونهآرام

نقليه نازم خيلي بچه ي مودبيه و هر وقت هر كي يه چيزي بهش ميده خييلي ناز سرش رو خم ميكنه و تشكر ميكنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله بگم
4 مرداد 93 7:54
واقعا اونشب وسط اون همه کار خیلی لطف کردید که به ما هم سر زدید و هیچ زحمتی هم نداشت افطارتون که همراهتون بود!!!! یعنی من دلم می خواد فقط بشینم کنار عشقم یه چیزی بهش بدم اونم سرشو خم کنه...هزار بار م این کار رو انجام بده تکراری نمیشه و دل آدم ضعف میره...انگار اولین بارشه... وای چقدر تو شیرینی خاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان مریم
8 مرداد 93 17:50
سلام تولد دختر گلت مبارک انشالله 120 سالگی شو جشن بگیری