فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

۱۱ماهگی نقلی

1393/4/12 2:13
نویسنده : مائده
659 بازدید
اشتراک گذاری

واقعا نقلی جونم یازده ماهش تموم شد

برای خودم خییلی عجیبه...

با اینکه بچه داری سخته ولی بازم زود گذشت نقلی جونم هم واقعا دیگه داره نشون میده که نزدیک به یک سالشه وکار های بچه های بزرگ رو انجام میده...

چیزایی که میخواد رو با اشاره ی دستش نشون میده

بعضی اوقات به سوالاتمون هم با زبون خودش جواب میده

شنبه صبح شوهر جان از جده اومد و خدا رو شکر خییلی هم بهش خوش گذشته بود

نقلی وقتی باباش اومد خواب بود شوهر جان هم رفت و پیشش خوابید نقلی بیدار شد و باباش رو دید که پیشش خوابید و خییییییلی بامزه شروع کرد با صدای بلند  شروع کرد به خندیدن بعدش هم همینجوری صورتش رو میمالوند به باباش و میرفت تو دلش خیلی صحنه ی دیدنی ای بودهیپنوتیزم

یکشنبه ماه مبارک رمضان شروع شد و منم روزه گرفتم و همون شب هم پسر عموی شوهر جان خونه ی ما مهمون بودن آرام

 روز دوم حالم خیییلی بد شدغمگین

سردردهای میگرنیه وحشتناک که با هیچ چی آروم نمیشدنغمناک (نقلیه بنده خدا هم به دلیل کمبود شیر تا صبح نق نق میکرد وشیر میخواست)

باز خدا رو شکر که خونه ی مامانم بودم و مامانم نقلی رو گرفت 

دیشب هم بابا جونم با یه عاااااالمه سوغاتیهای باحال از سفر اومدن و کلی ذوق زدمون کردخندونک

تصمیم دارم یک روز در میون تا جایی که توان دارم روزه بگیرم

خدا کمکمون کنه

واقعا سخته

الان دارم از سنگینی میترکمخسته

از صبح هزار جور آبمیوه و شیر موز و عسل و .. واسه افطار آماده میکنم وقت افطار که میشه با یه قاشق غذا احساس ترکیدگی بهم دست میده سبز 

جدیدا مامان بدی شدم و دیگه خیلی از دخترم عکس نمیگیرم

یه چند تا عکس شل وشلخته ازش دارم که باز از هیچی بهتره

اینجا داشت از اون عشوه های خوشگلش واسه من و باباش می اومد منم هی تلاش میکردم که شکار لحظه کنم و یه عکس از عشوش بگیرم که الان دیدم خییلی موفق نبودمسکوت

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان صفورا
12 تیر 93 7:53
سلاااااام هزاااااااار ماشاالله به این فرشته ناز و دوست داشتنی خیلییییییی خیلیییییییی ماهی عزیز دلم ماه رمضونتون هم مبارک باشه ان شاالله هزار سال کنار مامان بابای مهربون و گلت خوب و خوش زندگی کنی و همیشه لبت بخنده گلم پیش پیش میو نه ببخشید پیشا پیش تولدت مبارک