فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

تولد هدی خانوم...

1393/3/5 17:07
نویسنده : مائده
404 بازدید
اشتراک گذاری

هفته ی پیش تولد هدی دختر مصطفی پسر داییم بود و همه دعوت بودیم رفتیم و کلییییییییییی بهمون خوش گذشت.

هدی از کادویی که من براش خریده بودم خوشش اومد و حسابی منو ذوق زده کرد

اینم از هدی خانوم خوشششششششگل

هزار ماشالله

نقلی من با موهای فرفریش بامزه تر شده و حسااابی میوه دوست داره اینجا هم داره طالبی میخورهخندونک

 

دستش رو میگیره به میز و وایمیسه و کار منو در میاره که باید بدوم  و چیزای رو میز رو جمع کنم وگرنه میاد همرو برام چپ میکنه

نقلی رو بردم حموم و شوهر جان اومد از لای در این عکسای خوشگل رو ازش گرفت

اینجا هم نقلی خانوم داره رو باباش زرد آلو میخوره که سر تا پای شوهر جان که مثلا رفته بود بخوابه زردآلویی شدخندونک

 

پسندها (3)

نظرات (6)

مصطفی
5 خرداد 93 18:03
هدی خیلی قشنگه خیلی، ما شاء الله!!!!!!!
هدی
5 خرداد 93 18:09
هدی می گه تممل مبارک می خواد. حالا دوباره باید بیایید و کادو بگیرید که کیک فوت کنه!!!!!!!!! پس کادو یادتون نره با این شعر: دست شما درد نکنه چرازحمت کشیدید ما که راضی نبودیم. با صدای بلند که همه همسایه ها بشنوند پاسخ چشم حتما ما كه هميشه پايه ي تولديم مي خواييد اين دفعه شعر زيباي چرا ويلا نداديد كنار دريا نداديد رو بخونم
خاله ستاره
6 خرداد 93 22:12
ماشاالله، براي خودش خانمي شده اين نقلي. خيلي مراقبش باش، بووس براي هر دو تون پاسخ خيييلي ممنون خلله دوست من كي مياد باش بازي كنم
خاله بگم
7 خرداد 93 8:35
واااااای قربونت برم همیششششه... چقدر عکسای حمامش هنری شده و چه کیفیتی داره دوربینتون.چه حمام آفتابگیر خوبی... آفرین به نقلی که اینقدر شاده... خاله دورت بگرده
پیشی و میشی
7 خرداد 93 8:42
تو هر بار میای عکس این جیگر رو میزاری دل منو آآآآآآآآآآآآآب میکنی آآآآخ که چقدر دوست دارم بگیرم و حسااااابی بچلونمش پاسخ انشالله روزي خودت ناناز تر و ماماني تر
مرضيه (مامان محمد مهدي)
11 خرداد 93 12:48
سلام ماشاالله چه دختر بانمكي داريد خدا حفظش كنه