فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

پيامك....

1393/3/1 11:42
نویسنده : مائده
252 بازدید
اشتراک گذاری

تو اين هفته يه اتفاق بد افتاد اتفاقي مه واقعا قلبم رو به درد آورد واصلا دوست ندارم راجع بهش صحبت كنم

محمد امين سعي ميكنه به هر نحوي منو شاد كنه من هم همش خودم رو عادي و شاد نشون ميدم ولي واقعيتش اينه كه خوشحال نيستم زمان بايد بگذره و اين مساله رو فقط زمان حل ميكنهغمگین

ولي امروز يه چيزي خيييلي آرومم كرد انگار كه خدا واسم يه پيامك فرستاد تا بهم بگه انقدر غصه نخور روي پل هوايي روبروي دانشگاه  يه سخن از حضرت علي نوشته بود كه مضمونش اين بود كه  براي ناراحتي هاي اندك خود را به رنج نياندازيد كه اين كار شما را به ناراحتي ها و رنج هاي بزرگتر مي اندازد حالادقيقش رو حفظ نكردم فردا ميرم ميخونم  و ميام ميگم

خييلي حال خوشي در من ايجاد كرد و تصميم گرفتم كه شاكر باشم و راضي به رضاي خداي مهربونم

 

شنبه صبح رفتم استخر واي كه چه جو خوب و شادي بود همه خانوما با شالاي رنگي رنگي و كيفاي خوشگل بزرگ و صندلاي تابستونه....

شادو خندون با دوستاشون اومده بودن

البته من تنها بودم

ولي خب ساكت كه نشستم

با همه حرف ميزدم تو استخر و سونا و جكوزي و همه جاسعي كردم دوست پيدا كنم

خيلي خوش گذشت

راستي امروز براي اولين بار نقلي نازم رو گذاشتم مهد كودك حوزه و در كمال ناباوري خودم بدون هيچ اعتراضي وايساد و با بچه ها بازي كرده بودمربي هاي مهد هم خيييييلي ازش خوششون اومده بود

بدون بچه رفتم سر كلاسا و درسارو گوش ميدادم

تازه احساس كردم كه به نقلي هم خوش گذشت چون شاد شاد بود 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (4)

خاله فاطمه
1 خرداد 93 13:43
خواهر نوشتت داغمو تازه کرد. منم اون چیزی که تو دیدی رو خوندم. همین جور واقعا زندگی که متوقف نشده. خیلی وقت بود خدا امتحانم نکرده بود و همه چی مثل کارتونا تو زندگیم داشت میگدشت. خدا رو شکر میکنم که خدا هنوز دوستم داره و امتحانم میکنه....
خاله بگم
3 خرداد 93 8:14
واقعا چه حدیث قشنگی. دل منم خیلی آروم کرد. کار درستی میکنی که نینی نازم رو از الان میذاری مهدکودک اینجوری بزرگتر بشه دیگه عادت میکنه.
مامان مریم
4 خرداد 93 10:49
چه خوب که شنا رفتی. دست راستت رو سر من!! مائده چه خبر بدی بهت رسیده؟؟ بگووووووووو نگرانم کردی دختر!!
ناشناس م
5 خرداد 93 18:06
منم چند شب پیش فهمیدم خیلی ناراحت شدم و کلی حالم گرفت. اما گفتم حتما مصلحتی توش بوده و خدا به همه تون صبر بده پاسخ التماس دعا