فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

٩ماهگي نقلي...ماما....

1393/2/9 0:55
نویسنده : مائده
285 بازدید
اشتراک گذاری

متفکرخندونکخندونکآرامامروز ٩ماهگي دختر نازم تموم شد.......... نمىدونم چرا خييلي رو به راه نبود نه به راحتي غذا ميخوردو نه خييلي ميخنديد............. همش ميخواست كه من كنارش باشم وفتي ميرفتم تو آشپزخونه از تو حال دنبالم نق نق ميكرد و چهار دست و پا و سينه خيز ميومد دنبالم و ميگفت ماما،،،ماما،،،،....... عزيزم قبلا هم ماما ميگفت ولي امروز اولين باري بود كه مخصوصا و به من ميگفت ماما....... خب اين اولين باريه كه دخترم بهم ميگه مامان ....... صبح رفتم باشگاه ورزشي كنار خونمون اسم بنويسم و صبحا نقلي رو بزارم پيش مامانم برم ورزش وقتي اومدم ثبت نام كنم ديدم يادم رفته كيف پولم رو بردارم........... موقع برگشت از ورزشگاه به سمت خونه رفتم در يه سوپري خريد كنم كه باز يادم اومد كه پول ندارم..............يعني مگه ميشه آدم هي پشت سر هم يه موضوعي رو فراموش كنه...... شب شام قيمه پختم ويه عكس ازش گرفتم و فرستادم واسه ي پدر شوهر جان..... بهم گفت آش آلوچه اس!!!!!!!!!!!!!!!! انقدر آشپزي نكردم كه خورش قيمم شبيه آش آلوچه شده بود........

يهو يه چيز جديد الان به آيپد اضافه شد كه باهاش ميتونم شكلك بذارم

خودش خود به خود متفکر

پسندها (1)

نظرات (3)

خاله بگم
9 اردیبهشت 93 7:21
واقعا تو عکس غذایی که پختی رو میفرستی برای پدر شوهرت؟ خواستی بگی خیلی عروس خوبی هستی که ناهار درست می کنی ... یا مثل یه دوست صمیمی که آدم بهش گزارش لحظه ای میده با هم در ارتباطین!!!!!!!!!!!!
مائده
پاسخ
آره از طريق وايبر خيييلي با هم در ارتباطيم البته كلا عروس شيريني هستم
خاله ستاره
9 اردیبهشت 93 7:42
9 ماهگی گل دختری مبارک باشه، مامان شدن رسمی تو هم مبارک بیا حوزه ببینمت، دلم برات تنگ شده
پاییز
12 اردیبهشت 93 21:56
بازم سلام مائده جان من با کامپیوتر کار میکنم هرکاری کردم نشد