فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

دلتنگم

1393/2/5 1:21
نویسنده : مائده
275 بازدید
اشتراک گذاری

اصفهانم.......... معمولا اصفهان كه هستيم خوش ميگذره الان هم خوش ميگذره ولي دلم پيش مامانميناس...... محمد امين از صبح ميره كارخونه تا عصر از عصر هم پاي كامپيوترشه تا شب حتي مامانش اينا هم درست نميبيننش...... انشالله كه نتيجه ي كاراش رو ببينه و دلمون شاد بشه......لپ تاپ منم ميبره با خودش واسه همين من با آي پد مينويسم كه هنوز نرم افزار خوندن شكلك و اضافه كردن عكس و اين چيزارو نداره بايد ببرمش پيش يه اپل دون درستش كنه..................دلم براي مامانمينا تنگشده درست نديدمشون . اين هفته كلاساي حوزمون شروع شده بود يه جشن دخترونه هم برامون گرفته بودن كه پارسال خييييلي بهمون خوش گذشت واسه همين امسال خييلي حالم گرفته شد كه نتونستم برم.......... تازه امشب هم همه خونه ي دايي عليم اينا جمع ميشن و خوش ميگذرونن.......... خيلي زن خوب و فداكاري ام نه...... نقلي هم روز به روز شيرين تر ميشه و كاراي جديد انجام ميده ديشب يادش دادم دعا كنه كف دو تا دست كوچيكش رو مياره بالا و دعا ميكنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماءده
5 اردیبهشت 93 20:01
سلام زیارت قبول خوش گذشت خوش به سعادتتون انشالله که ما رو هم دعا کردین
خاله ستاره
7 اردیبهشت 93 9:16
منم دلم براتون تنگ شده. کی میای؟ پاسخ انشالله گوش شيطون كر چهارشنبه ميام حوزه
پاییز
12 اردیبهشت 93 12:21
سلام مائده جان ممنون از حضور سبزت ولی متاسفانه مشکلم حل نشد چون وقتی رو عکسه کلیک میکنم آدرس میخواد وهرچه بهش آدرس میدم انجام نمیشه