فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

روز مادر

1393/2/1 1:57
نویسنده : مائده
259 بازدید
اشتراک گذاری
امروز روز مادر بود و اولين سالي كه من مادر هستم مبارك باشه مائده خانوم ديشب شوهر جان به مناسبت روزمادر من و نقلي رو برد رستوران و يه دسته گل هم بهم داد دستش درد نكنه امشب هم هممون رفتيم خونه ي مامان جونم جمع شديم فقط حيف كه مامان بزرگ و خاله فيروزه نتونستن بيان نقلي جونم هم ديگه آب رو قشنگ ميگه و وقتي تشنش باشه ميگه آبه فردا هم به احتمال زيياد دوباره به خاطر كار شوهر جان ميريم اصفهان خونه ي مادر شوهر جان اينا كه اونا هم بي صبرانه منتظر نقلي هستن
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله بگم
1 اردیبهشت 93 7:17
خیلی دلم برای عشق و امیدم تنگ میشه ولی میدونم مادربزرگ و پدربزرگش چقدر منتظرش هستن... سفرتون بی خطر.به همه سلام برسونید
rivaaan
1 اردیبهشت 93 16:33
روزت مبارک خانمممممممممممممم