فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

روز مادر مبارك

1394/1/22 1:46
نویسنده : مائده
223 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه رفتيم حوزه دانشجوييمون...

وارد كلاس كه شدم از ديدن دوستام به قدري شاد شدمكه دلم ميخواست با صداي بلند جيغ بزنم و بگم

سلاااااااااام

ولي نميشد چون استاد سر كلاس بود و خيلي يواش با همه سلام كردم و نشستم

روز ميلاد حضرت زهرا بود و همه شاد و خوشحال اين عيد رو به هم تبريك ميگفتن

شوهر جان بهم گفت كه بعد از اتمام كلاس ها ميريم خريد برايكادوي روز مادر و همين باعث شد كه يه هيجان وولوولي تو دلم ايجاد بشه و اون روز رو زيباتر بكنه....

سر كلاس خانم غروي فاطمه يكتا خيلي قشنگ با بچه هاي ديگه بازي ميكرد و من از ديدن اين صحنه شاد ميشدم

بالاخره عصر به خريد رفتيم و همسر جان حسابي تو زحمت افتاد....

جمعه صبح بعد از نماز رفتيم پارك جمشيديه و از طبيعت بسييييار زيباي اونجا استفاده كرديم

فاطمه يكتا به ماهي هاي توي حوضچه اونجا خورده نون ميداد بخورن و اين حركت رو خيلي دوست داشت

عكس العملش هم در مقابل دوربين خيلي جالبه

تا ميبينتش ميگه عكس و جلوش وايميسه و ميخنده...

شب هم رفتيم به خانه ي مادر عزيزم و سلطان قلبها و روز مادر رو بهشون تبريك گفتيم...

خدايا ازت ممنون

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

kosar
22 فروردین 94 15:26
خوشحال میشوم بهم سربزنید.راستی وب خوبی دارید.
مامان رستا
23 فروردین 94 1:33
روز مادر رو بهتون تبریک میگم