فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

پيچاندن...

1393/12/8 2:51
نویسنده : مائده
220 بازدید
اشتراک گذاری

اين هفته هفته ي عجيبي بود

نميدونم چه طوري انقده زود به پايان رسيد

شنبه  خونه مامان اينا جونم بودم

يكشنبه مشغول خانه داري

دوشنبه جلسه رو پيچوندم رفتم با مامان اينا خريد و خب خيييعععلي خوش گذشت و خريد خوب و عالي بود

باباي مهربونم مسئوليت فاطمه يكتا و كالسكه و خريد هاي ما رو به عهده د گرفته بودن و مامان جونم هم من رو در مغازه ها همراهي ميكردن و كمكم ميكرد

خدا حفظشون كنه هزاران سال....

سه شنبه سر كار رو پيچوندم و تو خونه استراحت كردم....( آخه از خريد ديروزش خيلي خسته شده بودم)

چهارشنبه كلاسام رو پيچوندم و رفتم خونه ي مامان اينا كه با مامان خياطي كنيم

شب چهار شنبه هم تولد خواهر معصومه بود و ميخواستيم با خواهر فاطمه بريم ياس يه مانتو مجلسي براش بخريم كه شكر خدا رفتيم و خريديم و تولد هم به شادي بر گذار شد 

پنج شنبه رو انصافا ديگه قصد پيچوندن نداشتم ولي مجبور شدم ...!!!!!!!!!

پنج شنبه شب هم رفتيم خونه دوست و هم اتاقي قديم شوهر جان  و باهاشون آشنا شدم و خدارو شكر خوش گذشت!!!!

فاطمه يكتا خانوم روز به روز داره بزرگتر و خانوم تر ميشه....

خيلي از واژه ها رو ميگه امروز به باباش ميگفت كه برام لاك بزن...

هفته ي ديگه هفته ي پر كاري خواهد بود ...

بايد كاراي عقب افتاده اين هفتم رو انجام بدم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)