فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

مسمومیت

1392/11/17 2:12
نویسنده : مائده
233 بازدید
اشتراک گذاری

ناراحت

مادر فدات بشه الهی چرا مسموم شدی ؟؟؟

یعنی فقط ۱ روز تونستم مامان خوبی باشم.

از ظهر که بردمش حموم گریه میکرد و بی تاب بود من هم فکر کردم شکمش سرما خورده و

محل ندادم.

ولی عصری بدتر شد.

با پدر شوهر جان تماس گرفتیم که گفت این علاءم مسمومیته ببینید چی خورده؟؟

که یهو یادم اومد قبل از حموم بهش سوپ مونده ی دیروز رو دادم.

دوستان هییییچ وقت اشتباه من رو نکنید و غذای مونده به بچه ندید.

مرتبا بهش شیر دادم و خدارو هزار مرتبه شکر الان بهتره.

خدا همه مریضا رو شفا بده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله فاطمه
17 بهمن 92 9:58
خاله الهی قربونت برم، چت شد یهو مادر، چشم خوردی، خودم چشت کردم، ایشالا زود خوب بشی جیگرم.
مائده
پاسخ
خواهر گلم چشش شور نیست. من رو خواهرام حساسمااااااااااااااا