فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

مامان خوبی شدم!!!!!!!

1392/11/16 1:18
نویسنده : مائده
262 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره امروز مامان خوبی شدم و ازخودم راضی اماز خود راضی

6 روزه که از 6 ماهگیه نقلی میگذره و هنوز به بچم یه غذای درست و حسابی نداده بودم.ناراحت

تا اینکه امروز واسش سوپ مرغ و عصاره ی گوشت درست کردم  هر وقت هم که  شیر خواست بهش دادم و بی خیالی نکردم.

قطره ی آهن و مولتی ویتامین هم برای اولین بار دادم.

آب جوشیده هم ریختم تو شیشه بهش دادم که البته بیشتر باشیشه بازی میکنه.

این شکلی:

خیلی بامزه شده

وقتی میرم بالای رورواکش دستش رو باز میکنه به طرف بالا

بعد بالا پایین میپره که بغلش کنم.

باباش که از سر کار میاد اولش کلی خوشحالی میکنه و بالا پایین میپره و ذوق میزنه.

اگر همون لحظه بغلش نکنه میزنه زیر گریه

اون بنده خدا هم میخواد اول دستاشو بشوره بعد بچه رو بگیره

ولی نقلی که اینو نمیفهمه فقط باباشو میخواد.

بعدش هم میاد خوشحال میشینه رو شکم باباش که رو مبل از خستگی خوابیده این شکلی:

امروز خیییلی کار داشتم معمولا وقتی از مسافرت میاییم خونه منفجر میشه.

واسه خانم خونه داری مثل من روزایی که تو خونم روز کاری محسوب میشن و خب امروز هم

از همون روزا بود.

از صبح زود پا شدم و کلی کار کردم.اوه

سه مدل هم غذا درست کردم:

عدسی با پیاز داغ سوخته واسه ناهار خودم

سوپ مرغ با هویج سوخته واسه فاطمه یکتا

لازانیا با ته دیگ سوخته (و شور)واسه شام

سوخته یه نوع ادویه نیستااااااااا!!!نیشخند

سوخته همون غذای خودمونه که بر اثر بی خیالی خیال باطل

آشپز گرامی به کربنی سیاه رنگ تبدیل میشه و طعم تلخی میده.

سالم و مقوی و پر خاصیت!!!نیشخند

که البته جزء لاینفک غذاهای منه.

دیدین خونه ی هر کسی بوی خاص خودش رو میده.

خونه ی ما هم بوی غذا سوخته میده.

شوهر جان گرسنه هم همیشه با لذت میخوره و تعریف میکنهخوشمزه

خدا شوهر جان رو حفظ کنه.

عجب روز برفی قشنگی بود امروز

هر دفعه میرفتم در پنجره ی آشپزخونه نگران که نکنه برف بند اومده باشه

بعد با خوشحالی به دونه های برف نگاه میکردم.

خدایا شکرتبغل

معصومه و آقا مهدی و طاها هم امروز راهی سفر حج شدن

انشا.. که بهشون خوش بگذره و به سلامت برگردن.لبخند

پسندها (1)

نظرات (4)

پریسا نجفی
16 بهمن 92 1:35
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مائده
پاسخ
سلام خیلی ممنون لطف دارید به وبلاگتون سر زدم جالب بود.
بابای محمد امین
16 بهمن 92 3:47
دیروز آینده امروز بوده،چقدر نَزدیک!! سلام طبق آمارهادر حدود95% مردم ما(ایرانیان) در مورد بیمه های زندگی اطلاعی ندارن!!!البته امید وارم شما والدین گرامی جزء5% باشید. وظیفه حکم میکنه که من اطلاعاتی خدمتون عرض کنم،امید وارم گامی هرچند کوچک در راه آگاهی رسانی به دوستانم بردارم تا ایشان بتوانند بهتر برای فردای فرزندان خود تصمیم بگیرند. بزرگی می گوید:آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران بپسند امید است اینگونه باشیم!! بابای محمد امین مشاور بیمه09191276206 www.Vau.ir
خاله ستاره
16 بهمن 92 11:15
آفرین به بهترین مامان دنیا یه ماچ گنده فاطمه یکتا رو بکن
مائده
پاسخ
چشم حتما.
خاله فاطمه
17 بهمن 92 10:00
چه قد خوش گذشت، خدایا شکرت که همچین خانواده خوبی به من دادی، شکررررررررررررر، یه لحظه کنار فاطمه یکتا بودن به همه دنیا می ارزه، شیرینی زندگیه..... پاسخ خیلی ممنون خواهر جونم به خالش رفته دیگهههههههههه