فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

خانواده ي پدري

1393/9/29 1:31
نویسنده : مائده
229 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز ظهر در منزل مادربزرگ شوهر جان مراسم يلدا رو بجا اورديم

خدارو شكر خوش گذشت

فاطمه يكتا هم ديگه غريبي نكرد و بغل همه هم ميرفت و ميخنديد و بازي ميكرد

تازه عمو سعيد و عمو فراز رو با انگشتش نشون داد و گفت عمو

عمه مونا هم بهش ياد داد كه بگه سرده اونم ميگفت سرده

جديدا بهش ميگيم هاپو چي ميگه ميگه هاپ هاپ...

فقط اين كه خيييعععلي خسته ايم

انقدر خسته بودم كه ديشب مطلب رو بدون عنوان گذاشتم رو وبلاگ

در عوضش الان سر حالم 

مهمونيه ديگه

ميخوري

ميخوابي

ميخندي

ميحرفي.....

فاطمه يكتا امشب نشون داد كه تك تك اعضاي خانواده ي شوهر جان رو به اسم ميشناسه واسه من عجيب بود چون دير به دير ميبينتشون ولي اسم هر كي رو ميگفتيم، برميگشت و با انگشت نشونش ميداد و بعدش هم كلي ذوق ميكرد و ميخنديد

اين عكسا هم مال مهمونيه دور هميه خونه مادر بزرگ شوهر جانه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله خانم
29 آذر 93 7:19
خسته نباشی عزیزم... انشالله که خیلی بهتون خوش بگذره..به همه سلام گرم برسون و مواظب اون دلبر و زندگی عزیزم که از همین حالا دلم براش تنگ شده باش... اگر بچه ای مریض بود فاطمه یکتا رو اونجا نبر و خیلی رسمی عذرخواهی بکن و بگو نمیخوام خدای نکرده سرمابخوره...میدونم خود آدم هم خیلی دلش میخواد شرکت کنه ولی ارزشش رو نداره خواهرم انشالله که به سلامتی برگردید...
زینب صدری
29 آذر 93 18:46
سلللللللللللللللللللللللللام مائده جان. خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟//// وای هزار ماشاالله این دخمل نازت چقدر برزگ شده....این نشون میده ما بیش از یک ساله که همدیگر و ندیدیم...... چه خبرا؟...خیلی دلم برای همه بچه ها تنگ شده بود و دنبال یه راه ارتباط بودم که امروز اس ام اس حوزه اومد و این وبلاگ مادران شریف و معرفی کرد.... چه می کنی تو حوزه ؟ اوضاع خوبه؟ من که خیلی دلم برای بچه ها و حوزه تنگ شده.....2 ماه پیش 1 روز اومدم..همون روزی که تشییع جنازه آقای مهدوی کنی بود.....یه سری به بچه ها زدم ولی شما نبودی. خلاصه برام خیلی دعا کن چون الان تو هفته 25 بارداریم و الان نزدیک 1.5 ماهه که تو استراحت مطلق به سر می برم....دعا کن این دوره زودتر بگذره و دچار زایمان زودرس نشم....انشاالله پسرم سالم به دنیا بیاد...... خیلی حرف زدم...شرمنده ..از خوشحالی پیدا کردنت بود.. از قول من روی ماه این دختر نازتو هم ببوس...کوپ خودته مائده
مائده
پاسخ
سلاااااااام عزيزم خدا ميدونه كه چه قدر تو فكرت بودم و دنبالت ميگشتم كه چرا كم پيدايي گوشيم تركيد و شماره هام حذف شدن خييييعععلي ممنون كه اومدي اينجا و از احوال خودت بهم گفتي واقعا خوشحالم كردي من كلاساي اونروز رو اومدم ولي تشييع رو متاسفانه نيومدم عزيزم انشالله كه زودتر از استراحت مطلق در بياييي و بيايي كلاساي بارداري انم غروي خيلي مفيدن و بهتر اينكه با بارداراي مثل خودت آشنا ميشي البته باز هم ميل خودت چون ممكنه مسيرت دور باشه و اذيت بشي به هر حال متن كلاسا رو وبلاگ مادران شريف هست اگه تونستي شمارت رو روي يه پيام خصوصي برام بذار ممنونم و التماس دعا مامان گل
اتاق کودک
30 آذر 93 2:30
سلام اگر دنبال دیزاینی زیبا و ارزان برای اتاق کودک دلبندتون هستین حتما نمونه کارهای مارو ببینید و به سایتمون سر بزنین ممنون http://www.aparat.com/v/ieplu
خاله فاطمه
3 دی 93 6:50
سلام خواهر، خواهر بزرگ راست میگه، مراقب فاطمه یکتا باش، مریضی زیاد شده، دل منم خیلی براش تنگ شده، فک میکنم یه چیزی رو گم کردم، احساس میکنم از ته دل شاد نیستم چون اون بچه تهران نیست... ايشالا بهتون خیلی خیلی خوش بگذره، سلام ما هم برسونيد...