فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

چايي

1393/9/25 2:04
نویسنده : مائده
319 بازدید
اشتراک گذاری

امروز موقع چايي خوردن من وشوهر جان مثل هميشه اومدي و گير دادي كه چايي ميخوام اما با اين تفاوت كه ايندفعه خيلي شيك به چايي اشاره كردي و گفتي  تايي بعدش هم گفتي داده( يعني داغه)

خطاب به گل دختر نمكيه خودم

اين روزها خدارو هزار مرتبه شكر موجبات خنده و شادي من و شوهر جان از دست كاراي بامزه ي فاطمه يكتا تو خونه به راهه

قهر كردنش خيلي شيرينه

پشتش رو ميكنه و اخم ميكنه و دستاش رو ميده عقب و ميره و يه گوشه وايميسه تا ما نازش رو بكشيم و بياد

ياد گرفته وقتي ميخوام ازش عكس بگيرم  ژستاي بامزه ميگيره

اون روز ترشك خورده بود و حسسسابي خودش رو كثيف كرده بود

منم اومدم از كثيفيش عكس بگيرم كه شروع كرد به ژس گرفتن جلوي دوربين

 مشغول كار شيرين و جذابم هستم و فردا هم بايد برم سر كار...

خيلي وقته كه اصفهان نرفتيم و دلم براي پدر و مادر شوهر جان تنگ شده ، امشب داشتم عكساي آخرين باري كه باهاشون رفته بوديم بيرون رو نگاه ميكردم و دلم گرفت

ولي سر شوهر جان خيييلي شلوغهو وقتي براي سفر نداريم 

شوهر جان تعطيلا ت اربعين و جمعه هم سر كار بود

پدر و مادر شوهر جان هم توي تماس هاي تلفني ابراز دلتنگي ميكنن.....

خبرهاي خوب و يك خبر خيلي خوب هم بهم رسيده كه بابتش هزاران هزااار بار خدا جونم رو شكر ميكنم

يكيش اينكه بچه ي پسرداييم به سلامتي به دنيا اومد يه دختر خيييلي كوچولو  و ناز نازي و يكي ديگه اينكه دايي جونم به سلامتي از كربلا برگشتن...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله دلتنگ
25 آذر 93 7:35
وای وای از دست این خندت که دل خالت رو برد... این 4 روزی که ندیدمت مثل یه ساله.. به خصوص واسه اون امید زندگی دلم یه ذره شده که ژس میگیره و قهر میکنه... ای خدا