فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

يك، دو،سه....

1393/7/7 0:39
نویسنده : مائده
220 بازدید
اشتراک گذاری

خندونک

بالاخره موفق شدم

ماشين رو عوض كرديم و خدارو شكر خييلي كار سختي نبود و زياد هم طول نكشيد

البته شوهر جان خيلي بيشتر از من دوست داشت كه اين كار انجام بشه و لي خب مسأله اينجا بود كه وقت نداشت بره دنبالش و با هل دادن هاي مكرر من اين كار انجام شد انشالله كه به قول خودمون روش برامون خير باشه و به قول مادر شوهر جان خيرش رو ببينيم

نقلي خانومم هم روز به روز جيگر تر از ديروز.....

تازگي ها ميگه يك ،دو، سه و بعدش همينجوري بي خودي خودش ذوق ميكنه و هيجان زده ميشه ( فكر ميكنه پشت يك دو سه خبريه و قراره اتفاق خاصي بيافته)

راه رفتنش هم خيلي بهتر شده ولي هنوز كامل راه نيافتاده

چند روز پيش بهش گفتم برو كنترل تلويزيون رو برام بيار رفت پيش كنترل نشست و منم خوشحال كه منظورم رو فهميده و بعدش يكم اين ور اونور رو نگاه كرد و بره ي اسباب بازيش رو برداشت و برام آورد

بهش گفتم اين چيه كنترل رو بيار( فكر كردم نفهميده) بعد رفت و كنترل رو برداشت و اندخت اونور و دوباره بره اش رو آورد

تازه فهميدم كه خيلي هم خوب فهميده چي ميخوام ولي ميخواد من باهاش با بره اش بازي كنم

امروز هم خيييلي شيرين عروسكش رو گرفته بود تو بغلش لالاش ميكرد و ميزد تو كمرش

با اون دستاي كوچولوش....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آویسا
8 مهر 93 8:16
عزيزم مبارك باشه ماشين جديد ان شالله پر از خير و بركت باشه ماشالله به دختر باهوش بله كه مي فهمه كنترل تلوزيون به درد مادرش مي خوره نه خودش و بره كوچولو خيلي بهتره
خاله سعیده
8 مهر 93 22:35
یک ذو سه هوراااااااا سلام فاطمه یکتا جان و مامانش ماشین نو مبارکتون باشه ایشالا وسیله خیر باشه بوس کن این قندعسل رو از طرف من
مامان مریم
9 مهر 93 15:16
مبارکا باشه ماشین جدید لپ فاطمه یکتا جونو ماچ کن.
خاله فاطمه
10 مهر 93 14:18
الهی فدای باهوشیش بشمممم جیگرم با این قیافش، مثل اسفنج نگاه کرده تو عکس