فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

راه ميرم ...

1393/6/30 1:52
نویسنده : مائده
274 بازدید
اشتراک گذاری

بالخره موفق شدم و فهميدم كه چه جوري ميتونم با تب لت عكس آپلود كنم

يعني حجم عكس رو كوچيك كنم

نقلي خانومم امشب شاهكار كرد و از بغل مامانم حدود يك متري راه رفت و اومد بغل من اين هم عكس راه رفتنش كه داييش گرفته

عكس كمي تاره ولي بازم خوبه كه صحنه ي زيباييه از طولاني ترين راه رفتن نقلي خانوم تابه الان

فاطمه يكتا علاقه ي خاصي به تب لته داييش داره و با جيغ و هوار سعي ميكنه كه بگيرتش و مال منم حاضر نيست برداره مال داييش رو ميخواد

داشت جيغ ميزد بابام بهش گفت كه چي ميخواي خيلي بامزه با انگشتش تبلت محمد مهدي رو نشون داد و گفت اووون....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله اول
30 شهریور 93 9:26
قربونت برم خاله...اینجوری میخندی دلم آب میشه
عمو امین
31 شهریور 93 16:37
ماشاء ا... یکی جلوی من رو بگیره این تربچه رو نخورم....
مائده
پاسخ
بيا بخورش عمو امين جلوتون رو نميگيريم
خاله سعیده
1 مهر 93 0:03
سلام نقلی مامن باباش سلام فاطمه یکتای ما و سلام مامان و باباش خوب هستید؟؟؟ چقد این چند وقته که مهمون داشتم و نرسیدم سر بزنم بزرگ و شیطون شدی؟ خیلی داری شیرین می کنی خودت رو دختر همیشه سالم باشید دوست دارم زود ببینمتون
مائده
پاسخ
سعيده عزيزم تويي؟؟؟ واي منم خيييلي دلم براتون تنگ شده زودتر برنامه رو بچينيم بياييد خونمون
مامان آویسا
2 مهر 93 20:38
اوووووووووووووووووخ ناز نازي رو ببين با خنده هاش قربون راه رفتنش