فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

عكاسي من....

1393/4/18 15:30
نویسنده : مائده
241 بازدید
اشتراک گذاری

خندونکاين عكسا رو با به سختي اي گرفتم

نقلي خوابش ميومد و همكاري نميكرد

فقط هم تو تختش ميشد گيرش انداخت و عكس گرفت

واسه همين همه عكساش تو تختشن

تازه تو تختشم همش ميخواست با اين دلينگ دلينگياي بالاي تختش بازي كنه و هيچ توجهي به من نشون نمضيداد آخر سر هم انقدررررر

اين آويزرو كشيد كه كندش

نقلي خانوم امروز يه كار خطرناك كرد كه كلي من و باباش رو ترسوند

ميزي كه تلفن روش بود و يه دست شيشه ايه رو انداخت زمين و خوشبختانه روش نيفتاد

ولي من از صداش سكته كردم

علاقه ي خاصي به سيم شارژر و لپ تاپ دارهتعجب

خييييلي بامزه با دهنش يه صداهاي بامزه اي در مياره و اداي خيييلي از كارامون رو به سرعت انجام ميده

ديشب لحافش رو ميذاشت رو سرش و از زيرش ميومد بيرون و ميگفت دَ

منم جيغ ميزدمخندونک

 

 

 

یعنی من عاااشق این موهای فر فری و چشمای شیطونتمااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله بگم
22 تیر 93 7:30
منم عاشق روناشم... وای خواهر خیلی مواظب باشین دیگه باید همش چشمتون بهش باشه تو این سن بچه ها دستشون رو میگیرن به اجسام و بلند میشن... حتی الامکان چیزهای سنگین و تق و لق رو جمع کنید تا چند ماه دیگه که انشالله به راه افتاد... عاشق اون عکس با لباس آبی شدم که موهاش رو آب شونه کردی ...
مامان ستیا
25 تیر 93 12:25
عزیزم نگاش کن. وووووی شیطون چه قدر این دخمل. وای گفتی تولد واقعاً آدم چه ذوقی داره واسه اولین تولد. به نظرم این جشن بیشتر واسه مامان نی نیه. مبارکش و مبارکت باشه پیشاپیش. منم مثل تو ام مائده جون عذاب وجدان دارم روزه نمی گیرم ولی سعی می کنم کمی قرآن بخونم. در روز. التماس دعا تو شبای قدر. فاطمه یکتاتو از طرف من بچلوووون
مامان مریم
25 تیر 93 18:07
ماشالله به فاطمه یکتا جونم. من هنوزم تو کف هنرهای مامانتم... روتختی خوشگل فاطمه واقعاااااااا تکه