فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

ده ماهگي نقلي خانوم

1393/3/14 1:38
نویسنده : مائده
254 بازدید
اشتراک گذاری

نقلي خانوم ما حساابي ديگه خانوم شدهو حالا ديگه ده ماهشه

پيشرفت هايي هم داشته كه من به خوبي حس ميكنم معني جملات رو ميفهمه و عكس العملاي سريع نسبت بهشون نشون ميده 

به حرفامون گوش ميده

مثلا نذار دهنت كثيفه ورو ميفهمه و ميندازتش كنار ولي اگه حواسمون نباشه دوباره  برش ميداره

يعني قشگ كشيك ميكشه ببينه كي حواسمون نيست تا چيزهاي ممنوعه رو برداره و بخوره بعدش هم كه ما ميبينيمش يا سريعا پرتش ميكنه و خودش رو ميزنه به اون راه يا توصورتمون به پهناي صورتش ميخنده كه دعواش نكنيم

خيييييييلي بامزه ميشه در اين جور مواقع

تب لت هم جزء چيزاي ممنوعه براي نقليه و من بهش نميدمش يه بار دادمش به طاها تا باش بازي كنه. و نقلي اين صحنه رو ديد خييييييلي جالب بود و من اصلا فكرش رو نميكردم كه اينجوري عكس العمل نشون بده چون ميدونه طاها هم يه بچس تا تب لت رو دادم بهش بدو بدو چهار دست و پا خودش رو رسوند به من با صداي اعتراض آميزي گفت مااااامااااان و بعدش هم شروع كرد با غر غر  يه چيزااايي رو گفتن و رفت سمت طاها تا تب لت رو ازش بگيره

يعني من و مامانم و خواهر فاطمه جونم ميخنديديمااااااا!!!!!!!!

يه كار ديگه هم كه ميكنه اينه كه وقتي شير ميخواد مياد پيش من و صورت رو جمع ميكنه و تند و تند نفس ميكشه جوري كه لباش غنچه ميشن و رو دماغش چروك مي افته خييييييلي بامزه ميشه وقتي اينجوري ميكنه

چيزايي رو هم كه ميخواد با دستش نشون ميده

امروز جلوش دكمه ي عروسكش رو زدم كه مامان بابا بگه تا من  دستم رو برداشتم انگشتش رو آورد و دكمه رو فشار داد و ياد گرفت

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله بگم
19 خرداد 93 7:57
آفرین که کارهای عزیز دل من رو ثبت میکنی... من مامان خوبی برای طاها تو این زمینه نبودم