فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

ناي ناي....

1393/1/14 2:41
نویسنده : مائده
282 بازدید
اشتراک گذاری
نقلي رىز به روز داره كاراي جديد ياد ميگيره ديشب واسش ناي ناي ني ناي ناي رو اتفاقي خوندم و ديدم كه دو تادست كوچيكش رو آورد بالا و شروع كرد چرخوندن به قدري شيرين وبامزه بود پدر مادر شوهر جان وخودم واقعا ذوق زده شده بوديم هييچ وقت از اين چيزا نديده خيييلي تعجب كردم ولي ميگن فطريه امروز هم رفتيم ١٣به در باغ عمه ي شوهر جان با اينكه بارون مي اومد و سرد بود خييلي خوش گذشت خدارو شكر آخرش هم براي مكه از همه خداحافظي كردم و تو بغل جاريا و مادر بزگ شوهر جان و زن عموي شوهر جان هم كلي اشك ريختم تو بغل جاريا اول خودم موقع حلاليت گرفتن اشكم در اومد و اونا هم از گريه ي من گريشون گرفت ولي براي بقيه من از گريه ي اونا اشكم دراومد پريشب نميدونم چرا نقلي با من قهر كرده بود و از تو بغل من خودش رو پرت ميكرد تو بغل باباش يه باباي خفيفي هم موقع گريه ميگه وقتي هم بهش ميگم بابا برميگرده باباش رو نگاه ميكنه كلا عاشق باباشه اين بچه!!!!!!!!!!
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)