فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

روز دختر مبارك

1394/5/26 2:26
نویسنده : مائده
206 بازدید
اشتراک گذاری

 

دوهفته پيش خانواده شوهر جان از اصفهان اومدن خونمون و يه نصف روز مهمونمون بودن و واسه فاطمه يكتا يه عروسك خيلي جالب آوردن كه با گريه كردن و خنديدن اجزاي صورتش تكون ميخوره دقيقا مثل يه نوزاد و وقتي پسونكش رو ميذاري دهنش ميمكه و ميخوابه...

من بيشتر باش كيف كردم.

البته فاطمه يكتا هم خيلي دوسش داره.

سه هفته گذشته رفتيم اصفهان و خيلي خيلي بهمون خوش گذشت

با جاري كوچك رفتيم استخر و خريد و مهموني و....

پنج شنبه ، جمعه هم رفتيم چادگان و همه رو ديديم،با تمام فاميلاي شوهر جان تو يه ويلا بوديم

عمو فراز( برادر كوچك شوهر جان) يه گربه خيلي كوچيك گرفته بود و فاطمه يكتا باهاش بازي ميكرد، اينكه خيلي كوچولو تميز بود و مرتب هم حمومش ميكرد ولي من دلم ريش ميشد....

امروز روز دختر بود و ما هم روز دختر رو جشن گرفتيم

شوهر جان يه هديه خوشگل براي فاطمه يكتا با يه عالمه شيريني خريد و فاطمه يكتا هم حسابي ذوق زده شد

هديه يه گاز با قابلمه و بشقاب بود كه فاطمه يكتا عاشقشون شده بود و تمام مدت داشت آشپزي ميكرد و به ني ني هاش و عروسكاش غذا ميداد

خودمم تو فكر يه كار جديد هستم...

فقط زحمتش زياده...

 

خدايا كمكم كن...

 

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله سعیده
26 مرداد 94 21:22
سلام مامان فاطمه یکتا ماشاالله چقدر دخترت بزرگ شده خیلی ماه و ناز شده دو سالگی اش هم مبارک. به آقای همسرتون سلام برسون. به امیید دیدار روی ماهت عزیزم
مائده
پاسخ
سعیده عزییییزم چه قدر دلم براتون تنگ شده الان هوس کردم بیام قم پیشتون ببینمتون دوست خوب و مهربونم