فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

جشن تولد ٢ سالگي

1394/5/3 1:13
نویسنده : مائده
554 بازدید
اشتراک گذاری

 

با توجه به اينكه در ايام تعطيلات عيد فطر خانواده همسر قصد اومدن به تهران رو داشتن، تولد فاطمه يكتا از ٨ مرداد به بيست و چهارم تير منتقل شد و اين شد كه تولد دختر خانوم رو دوهفته زودتر گرفتيم...

براي تولد برنامه هاي مختلفي داشتم

تم تولد رو هلو كيتي انتخاب كردم

طراحي عكسها رو خودم با فتو شاپ انجام دادم

برنامه ي شام و تنقلات رو تنظيم كردم

يه مسابقه توپ در سبد ترتيب دادم كه به پنج گروه اول برنده جايزه اعطا ميشد ...

تزيينات خونه يك روز كامل طول كشيد و فاطمه يكتا خانوم هم تو كارا بهم كمك ميكرد

وقتي ميرفتم رو چهارپايه كه ريسه و بادكنك نصب كنم از اون پايين بهم چسب و قيچي ميداد

و تمام مدت هم با خوشحالي دست ميزد و ميگفت تتيد تتيد مبايك مبايك....

كادوي تولد رو هم ازش پرسيديم و خيلي شيك خودش جواب داد كه چي ميخواد

من دوست داشتم النگو بگيريم و شوهر جان با ماشين سواري كودك موافق بود

من: فاطمه يكتا ماشين دوست داري يا النگو؟

فاطمه يكتا:ماشين دوست دارم، النگو دارم( بعد النگوهاي بدلي توي دستش رو نشونمون ميداد)

اين شد كه شوهر جان رفت و ماشين گرفت براش كه البته واقعا هم دوسش داره و سوارش ميشه و بازي ميكنه

خدارو هزار مرتبه شكر تولد به بهترين شكل برگزار شد و به همه خيلي خوش گذشت

مخصوصا قسمت مسابقه توپ در سبد خيلي عالي و پر هيجان بود 

تنها مشكل اين بود كه دختر خانوم حاضر به گرفتن عكس نبود و همش از جلوي دوربين ميرفت كنار و به زور چند تا عكس ازش گرفتيم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)