فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

بيست و دو بهمن...

1393/11/24 1:12
نویسنده : مائده
214 بازدید
اشتراک گذاری

شب بيست و دو بهمن شب خوب و شادي اوري بود 

خب هم جشن بود و هم تا سه روز بعدش تعطيل بود

ساعت نه شب رفتيم در پنجره و بلند بلند الله اكبر گفتيم

با اينكه از سر كار اومده بودم و خسته بودم، با ذوق و شوق پا شدم يه كيك پرتقالي خوشمزه با يه سالاد ميوه عالي درست كردم و دور همي خورديم....

صبح روز بيست و دو بهمن با وجود باران رحمت شديدي كه بر سرمون ميباريد خوش تيپ كرديم و رفتيم راهپيمايي كه خيييعععععلي هم بهمون خوش گذشت و بعدش هم براي ناهار رفتيم خونه مامان جونم اينا كه خواهر فاطمه جونمممم هم بودش اونجا.....

شب هم همگي باهمرفتيم خونه خواهر معصومه جونم كخ البته خودش چينه و ميخواستيم به همسرش و طاها سر بزنيم

خيلي خيلي از ديدن طاهاي گل نازم كه مثل يه آقاي بزرگ اصلا بهونه مامانش رو نگرفته بود و خيلي منطقي ميگفت ماممانم ماموريته، خوشحال شدم

خدايا بخاطر الطاف بي پايانت ازت سپاسگذارم

 

پسندها (1)

نظرات (0)