فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

آغاز سال ٩٦

1396/1/28 1:22
نویسنده : مائده
118 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چه قدر اتفاق افتاده خداي من...

شوهر جان براي س كاري به اتريش رفت و با موفقيت برگشت

پدر شوهر جان براي همايشي به تهران اومد و چند روزي مهمان من بود و خيلي خيلي به سه تاييمون خوش گذشت

واقعا عالي و خاطره انگيز بود

لاغر شدم كه مهم ترين و خوشحال كننده ترين اتفاق اخير بود

سال ٩٦ اومد و عيد بسيار خوبي داشتم كه همراه با خانواده همسر رفتيم مسافرت و كلي گشتيم

بعد از عيد هم همش مشغول مهمون بازي هستيم كه خيلي خوبه و من عاشقشم

فاطمه يكتا هم اونقدر عاقل و خانوم شده كه ديگه كاملا تو كاراي خونه به مامانش كمك ميكنه

تو ضيحات عكسا

اولي در جاده به سمت كنگان هستيم

دومي جشن پنجمين سالگرد ازدواجمونه

سومي جشن روز پدر در خانه ي خودمونه با چادري كه عمو و زن عمو از كربلا آورن

 

و چهارمي عكس مراسم روز پدر در منزل پدري هست

خدايا شكرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)