فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

سفر شوهر جان به كربلا

1395/8/28 21:14
نویسنده : مائده
228 بازدید
اشتراک گذاری

شو

شوهر جان در روز دوشنبه مصادف با ٢٣ آبان به مقصد كربلا منزل رو ترك كرد و ما به خونه ي پدر و مادر جان عزيزم آمديم

من و دختر قشنگم

دلم براي شوهر جان تنگ شده

پاش توي فوتبال آسيب ديده بود و نگرانش بود

ولي خدارو شكر الان خوبه

همين كه محمد امين رفت فاطمه يكتا مريض شد

اولش يه عااالمه استفراغ بعد هم تب و اسهال

واي حداي من خيلي سخت بود

زنگ زدم به پدر شوهر جان و اون هم سريعا ليست داروها رو برام اس ام اس كرد

خدا خيرش بده 

رفتم دارو ها رو خريدم و سريع دادم خورد، ديگه خيلي راحت داروهاش رو ميخوره

دو روز تبش طول كشيد ولي خدارو شكر زود خوب شد

چه قدر داشتن پدر و مادر نعمت بزرگيه

اونا همه ي تلاششون رو ميكنن كه به من خوش بگذره

ديشب رفتيم بيرون و بستني خورديم شايد به خاطر اينكه مامانم تو يه نگاه به من متوجه شد كه خيلي شاد نيستم

مامانم شبا برام يه فيلم كارتوني قشنگ ميذاره كه با هم نگاش ميكنيم و كيف داره ....

غذاهايي كه من دوست دارم رو درست ميكنه

 و حسابيييب دو تاييشون حواسشون به فاطمه يكتا هست

و اين خيلي خوبه

فردا معصومه و فاطمه هم ميان

فاطمه يكتا همچنان مهربان و آروم و خانومه

عصرا با هم جودي آبوت نگاه ميكنيم

امروز به داييش ميگه دايي كارتون اون دختره رو بذار كه بزرگه ولي خيلي خرابكاره...

خريد هم يكي ديگه از تفريحاي اين روزامونه

فقط مشكل اينه كه هوا خيلي آلوده اس و خيلي نميتونيم بريم بيرون...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)