فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

تصميم بزرگ

1395/8/19 0:27
نویسنده : مائده
133 بازدید
اشتراک گذاری

چه قدررر خوشحالم

از اينكه يه مامان هستم

و از داشتن فاطمه يكتا

فاطمه يكتا انقدررر خوبه كه جدا باعث افتخاره

بزوگترين نعمت زندگيه منه

البته بعد از مامان و بابام و خواهرام و شوهر جان و خونواده اش

الان همه خوابن دختر كوچولو

شوهر جان

موقع تميز كاري خونه چشمم به يه جفت كفش مشكي ورنيه كوچيك دخترونه دم در افتاد كه مال دختر خانوم گل كلابم هستن...

جدًا از ديدن اين صحنه احساساتي شدم

از اينكه من يه دختر دارم

يه دختر سه ساله ناز كه كفشاش دم درن...

دوست دارم يه دختر ديگه مثل فاطمه يكتا داشته باشم

يه دختر با خصوصيات فاطمه يكتا

يه خواهر براي فاطمه يكتا...

تصميممون براي بچه دار شدن جدي شده

خدا خير بده جاري جان رو كه يه راهكارهاييهم براي دختر شدن بچه داد

البته هنوز هييچ خبري نيست

ولي همين تصميمش هم بسي بزرگ و مهم بود....

خدا كمكمون كنه انشالله

پسندها (1)

نظرات (1)

بیتا
19 آبان 95 12:34
می خواهی باردار بشی خرگوش هم نگهداری می کنید؟ چه جراتی داری!!!!