فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

موفقيت بزرگ

1394/12/26 1:53
نویسنده : مائده
163 بازدید
اشتراک گذاری

بعضي اتفاقا انقدرر خوشايندن كه با هيج كلامي نميشه توصيفشون كرد....

و شايد تو زندگي هر كس چند بار بيشتر رخ ندن...

من كه دو تاشون رو خوووب به خاطر دارم...

و سومي هم هفته ي پيش اتفاق افتاد

اون هم موفقيت بزرگ شوهر جان در عرصه ي صنعت و فناوري بود

شوهر جان عزيزم كه يه مخترع  بعد از چند سال تلاش و كوشش فراوان كه من فقط چهار سالش رو باهاش همراه بودم و تلاش شبانه روزيش رو ميديدم بالاخره  تا حدي نتيجه ي زحماتش رو ديد و موتور سبكلت برقي كه با تيمش( بچه هاي شركتش) ساخته بود به اميد خدا به توليد انبوه ميرسه و بعدش هم به دست مردم ميرسه....

نميدونم چه جوري  ميتونم اين لطف بزرگي كه خدا در حقمون كرد رو شكر گزار باشم 

فقط ميدونم كه خيلي خوشحالم....

قرار شهريور ماه موتور هاي برقي به دست مردم اصفهان برسه...

كاش تو تهران هم طرحش اجرا ميشد و يكم از آلودگي هوا كم ميكرد باشد كه مسئولين  تهران هم مثل اصفهان به فكر مردم شهرشون بيافتن...

شوهر جان طي دو هفته ي اخير دو بار به اصفهان رفته و من هر دو بارش رو رفتم خونه ي مامانم اينا...

فاطمه يكتا اصلا بهونه ي باباش رو نميگيره، بچم به كم ديدن و نبودن باباش عادت داره...

ميدونم بزرك كه بشه به باباش افتخار ميكنه

كارم تو پروژه ي مدرسه داره روز به روز جدي تر ميشه هفته ي پيش يه جلسه ي مهم داشتم( فاطمع يكتا هم باهام بود) خيلي خوب و جذاب بود برام...

انشالله كه هر چي خيره تو اين مساله ي كاري همون پيش مياد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)