فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

شيرين كاري هاي دو سال و چهار ماهگي

1394/9/29 2:57
نویسنده : مائده
204 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه يكتا خانوم حافظه ي عجيبي در حفظ كردن شعرها داره...

تمام شعرهاي كارتون ها، شعرايي كه من ميخونم و شعرايي كه مامانم براش ميخونه رو حفظه...

خيلي تو كاراي خونه به من كمك ميكنه. لباسا رو ميندازه تو لباسشويي و علاقه داره كه خودش ماشين لباسشويي رو روشن كنه..

مداد رنگي و اسباب بازياش رو بعد از بازي كمك من جمع ميكنه

وسيله هاي سفره رو جمع ميكنه مياره تو آشپزخونه

لباسا و كفشاش رو ميذاره تو كمد

 و من عاااااشق اين كاراشم....

يعني دارم تميز بودن رو از دخترم ياد ميگيرم...

اين تيپ رفتاراش به مادر شوهر جان رفته( خودمونيم ديگه!   من هيچ وقت تو بچگي از اين كارا نميكردم)

بسييياااار با بچه هاي كوچيك و ني ني ها مهربون و خوش برخورده و اصلا حسادت نميكنه و برعكس مثل ما بهشون محبت ميكنه ...

تكلمش هم كامل شده و حرفاي بامزه و خيلي بزرگ تر از خودش ميزنه

مثلا: اين قرصا مال ماماناس بچه ها نبايد بخورن... منم قرص آهن دارم ولي نميخورم...

امروز هم من داشتم گردگيري ميكردم و فاطمه يكتا پشت سرم با يه دستمال خشك تميز ميكرد

بعد هم ديدم داره با شوينده سراميكارو ميشوره

كه البته سريع ازش گرفتم كه دستاي كوچولوش آسيب نبينه( خدايي نكرده)

 

پسندها (1)

نظرات (1)

ــــــــــــmiis deliiـــــــــــ
3 بهمن 94 21:00
وایییییی چه نینیه نازی آدم دلش میخاد بوسش کنه و گازش بگیره سلام مامانه نینی جون.من خاله نینی فوگولی هستم.خوش حال میشم ی وب من بیاین و نینیه نازتون به جمع دوستای پسملمون اضافه شه. اینم اکانت اینستای منmiis.deliدوس داشتید فالوم کنید تا فالوتون کنم. منتظر نظرتون هسم مامان جون اگرم با تبادل لینک موافق بودید بهم خبر بدید. موفق باشید