فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

تغييرات منزل

1394/9/13 0:11
نویسنده : مائده
180 بازدید
اشتراک گذاری

اين روزا يه لحظه هم فكرم آروم نميگيره....

يعني هممممشششش فكرم مشغوله

مشغوله تغيير دكوراسيون خونه

خيلي كار دارم .......خييييييليييييي....

همه چيز بايد عوض بشه مبلا ، پرده ها،تميز كاري اساسي....

امروز بعد از يك هفته تلاش بالاخره تونستيم پارچه مبلي خوب و شيك پيدا كنيم

خدارو شكر

دوشنبه از صبح تا بعد از ظهر خونه معصومه بودم، خيلي خيلي بهم خوش گذشت و خدارو شكر همه چيز عالي بود و فاطمه يكتا و طاها هم حسااابييي با هم بازي كردن ، بدون اينكه دعوا كنن...

از بامزگي فاطمه يكتا كه هر چي بنويسم 

كمه، از مهربونياش نسبت به من و باباش

از خانوم بودنش، از شيرين زبونياش

اگه بقيهي بچه هامم مثل فاطمه يكتا باشن حاضرم ده تا بچه بيارم

اونروز تو ماشين باباش بهش ميگه داريم ميريم مسجد مجواب ميده: بابا ! انشالله بريم كربلا...

واي خدا آخه تو اين رو ديگه از كجا ياد گرفتي...

يا عرو سكاش رو مياره باهاش سينه بزنن بگن لبيك يا حسين...

اذان كه ميگن بدو بدو جانماز و چادر من و خودش رو مياره و ميگه مامان پا شو نمازت رو بخون...

شبا برا عرو سكاش قصه تعريف ميكنه ، آخرش هم ميگه قصه ي ما به سر رسيد كخاله به خونش نرسيد...

شوهر جان هم اين روزا سخخخخخت مشغوله درس و كارش باهمه...

يعني اصلا وقت آزاد نداره

حتي مواقعي كه خونس ميره تو اتاق مهمان تنها درس ميخونه

خدا كمكش كنه ان شالله....

 

پسندها (1)

نظرات (0)