فاطمه یکتافاطمه یکتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

نی نی نقلی من و بابا

مترو

1394/7/6 0:50
نویسنده : مائده
175 بازدید
اشتراک گذاری

یه جلسه ی کاری اونسر شهر داشتم

مولوی. با یچه ها ساعت ده مرکز قرار گذاشته بودیم که با هم بریم.

صبح پا شدم و دیدم که ای وااااای ساعت دهه زنگ زدم به مامان اینا که بیان فاطمه یکتا رو ببرن خودمم به سرعت نور آماده شدم و رفتم...

مترو سواری بعد از سه سال واااقعا هیجان انگیز بود دلم میخواست از تمام خانومای دست فروش خرید کنم

تو روی همه میخندیدم

و همه چیز عالی بود

جلسه هم در کل خوب بود و من کلی حرف زدم بیشتر از بقیه

خخخخخ

چهار شنبه شب عید قربان با شوهر جان رفتیم بیرون و عیدی های زیبایی خریده شد( از طرف شوهر جان به من)

غافل از اتفاق بدی که در راه بود

فردا صبح زود رفتیم اصفهان و عید رو به همه تبریک گفتیم

عصر اون روز خبر فاجعه منا بهمون رسید و ...

وای خدا هیچی خوشحالم نمیکنه

وحشتناااااکه

این چند روز رو تا میتونستم اشک ریختم برای هم وطنای مظلومم...

شنبه رفتم دندونپزشکی و دو تا دندون خرابم رو درست کردم

یکشنبه به همراه جاری کوچیک به تهران اومدیم....

خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)